حمله بیرانوند به محمدرضا احمدی گزارشگر دربی

حمله بیرانوند به محمدرضا احمدی از موضوعات پرسروصدای دربی بوده است. پرسپولیسی‌ها، احمدی را متهم به طرفداری از حریف می‌کنند. در این پست از ورزشی، به صحبت‌های بیرانوند درباره‌ی احمدی گوش خواهیم کرد.

حمله بیرانوند به محمدرضا احمدی

به گزارش «ورزشی»، بیرانوند پس از مسابقه‌ی شهرآورد پایتخت در مصاحبه با خبرنگاران عنوان کرد: «حیف شد. به قول نقی معمولی، سه امتیاز در مشت‌مان بود که از دست رفت. بچه‌ها نمایش خوبی از خود نشان دادند. مردم و همه هواداران بازی ما را دیدند. تماشاگران دیدند که امروز بازی کاملاً یک‌طرفه بود. از نظر مالکیت توپ و پاس‌های زیاد، ثابت کردیم که لیاقت گلزنی به استقلال را داریم.

بیرانوند اضافه کرد: استقلال باشگاه بزرگی است و مشخص بود تلاش کرد نبازد. در بازی هم همین را نشان می‌داد. به هواداران پرسپولیس می‌گویم به تیم و باشگاه افتخار کنند؛ به ویژه بازی خوبی که امروز دیدند و نمایش مالکانه‌ای که ارائه دادیم.

دروازه‌بان پرسپولیس اضافه کرد: توانستیم گل اول را بزنیم؛ ولی بعد اتفاقاتی افتاد. به نظرم امروز VAR با داور در ارتباط نبود و با محمدرضا احمدی ارتباط داشت که مدام می‌گفت صحنه‌ها را ببیند.

بیرانوند گفت: مثل اینکه محمدرضا احمدی خیلی دلش می‌خواست داور همه صحنه‌ها را بررسی کند و حتی قبل از اینکه داور یک سری صحنه‌ها را از طریق VAR ببیند، محمدرضا احمدی تأیید می‌کرد که پنالتی بود! به نظرم محمدرضا احمدی با داور در ارتباط بود.

نظر بیرانوند درباره‌ی پنالتی

نظر بیرانوند درباره‌ی پنالتی

او همچنین درباره‌ی پنالتی استقلال گفت: داور در آن صحنه از بازیکن ما هم به صحنه نزدیک‌تر بود؛ ولی خطایی تشخیص نداد. ولی اتفاقاتی رقم خورد که نتیجه را عوض کرد. به نظرم این VAR که اولین حضورش در فوتبال ایران بود را باید در گینس ثبت کنند؛ چون طولانی‌ترین VAR دنیا را امروز شاهد بودیم. برای هر صحنه 5-6 بازی متوقف می‌شد.

دروازه‌بان پرسپولیس ادامه داد: یک سری اتفاقات افتاده و امیدوارم اگر VAR ادامه‌دار است، همه داوران دوره را ببینند. امروز داوری انتخاب کردند که بیشترین آشنایی را با VAR داشت.

بیرانوند تصریح کرد: هر دو تیم طرفداران زیادی دارند؛ اما حق ما امروز برد بود و نمی‌توانیم اعتراضی کنیم. VAR امروز تصمیم‌گیری کرد و افراد پشت صحنه ، ایرانی نبودند و داور را مجبور به بازبینی کردند. هواداران نگران نباشند و به تیم و بازی امروز افتخار کنند و ان‌شاءالله بتوانیم باز هم نتیجه بگیریم.

Pooria
15 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *