حواشی بازی هوادار - مس کرمان

حواشی بازی هوادار – مس کرمان ، بازی دو تیم هوادار و مس کرمان در یک مسابقه روبروی هم قرار گرفتند. سرمربی های دو تیم قبل از شروع مسابقه نیز با سردی باهم برخورد نمودند. بابک مرادی نیز در این مسابقه بابت تعویض زودهنگام خودش ناراحت شده بود. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

برخورد سرد فرزاد حسین خانی با ساکت الهامی

به گزارش سایت ورزشی ، دو تیم لیگ برتری هوادار تهران و مس کرمان از ساعت 15 روز یکشنبه(امروز) در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با قضاوت محمد حسین ترابیان در ورزشگاه پاس قوامین روبروی هم قرار گرفتند. فرزاد حسین خانی سرمربی تیم مس در مراسم ابتدای بازی حاضر نشد با همتای خودش در تیم هوادار با ساکت الهامی رو در رو شود. داورهای مسابقه امروز نیز در مراسم اولیه بازی به دلیل درگذشت یکی از داوران جوان فوتبال ادای احترام نمودند.

 

حواشی بازی هوادار – مس کرمان

در مسابقه حساس از رقابت های لیگ برتر 23 بین دو تیم هوادار و مس کرمان با حواشی مختلفی همراه شد. ساکت الهامی سرمربی هوادار در یک برنامه تلویزیونی گفت که لایق ترین شخص برای قرارگیری در نیمکت تیم ملی فوتبال می باشد و در این مسابقه نیز سوژه عکاس ها شده بود. بابک مرادی هافبک هوادار دقیقه 17 با تصمیم کادر فنی تعویض و جای خود را به حسین ابراهیمی در زمین داد. بعد از خارج شدن از مسابقه با ناراحتی به سوی رختکن رفت. نیکمت نشین های مس نیز در دقایق اولیه و حساس بازی در کنار زمین نظم را بهم زدند و داور چهارم به آنها تذکر داد.

بازیکنان دو تیم بعد از چندین برخورد باهم درگیری لفظی پیدا کردند که با دخالت داور مسابقه این موارد ختم به خیر شد. شما دوستان عزیز می توانید در بخش حواشی بازی هوادار – مس کرمان نظرات و کامنت ها را درج نمایید.

mohamadnd
12 مارس 2023

1 دیدگاه در “حواشی بازی هوادار – مس کرمان / برخورد سرد فرزاد حسین خانی با ساکت الهامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *