خالکوبی عجیب وینیسیوس جونیور / تصویر اسطوره‌ها روی کمر وینی

تصاویری متشکل از محمد علی، کوبی برایانت، مایکل جردن و غیره، روی خالکوبی عجیب وینیسیوس جونیور روی کمر او دیده می‌شوند.

خالکوبی عجیب وینیسیوس جونیور روی کمرش

به گزارش ورزشی، رئال مادرید با خبرهای خوبی که حضور کاماویگا، کارواخال و وینیسیوس در جلسه تیم بود، به تمرینات این جمعه در والدبباس بازگشت. این برزیلی مانند دوستان فرانسوی و اسپانیایی از هم اکنون به فکر بازگشت خود به تیم کارلو آنچلوتی است. این بازگشت احتمالاً در سوپرکاپ اسپانیا رقم خواهد خورد. هرچند ممکن است او در لیست اولین بازی سال مقابل مایورکا نیز قرار بگیرد.

وینی از تعطیلات مصدومیت خود برای سفر به ایالات متحده و تماشای بازی‌های NBA استفاده کرده است. حالا او خالکوبی چشمگیری نیز روی پشت خود انجام داده است. طرحی که پس از انتشار، سروصدای زیادی به پا کرده است.

خالکوبی عجیب وینیسیوس جونیور روی کمرش

گانگا، هنرمند مورسیایی که لبرون جیمز ، آلکاراز و دریک و بسیاری افراد و ستارگان بین‌المللی را خالکوبی کرده است، مهر خود را روی کمر وینی هم گذاشت. وینیسیوس می‌خواست پشت خود را با اسطوره‌های ورزشی مانند کوبی برایانت، پله، مایکل جردن و محمدعلی نقاشی کند. علاوه بر این تصاویر دیدنی، کلمه “ذهنیت” یا نمادین “جان سیاه‌پوستان مهم است” روی کمر او دیده می‌شود.

خود گانگا کسی است که نتیجه را در شبکه‌های اجتماعی نشان داد. این کار را با این پیام انجام داد: “چه خوب که سال 2023 را با این خالکوبی شگفت انگیز روی کمر برادرم وینیسیوس به پایان بردم. طرحی که بیش از 8 ساعت طول کشید.”

دو سوال باقی مانده از خالکوبی وینی

این خالکوبی دو سوال را برای کاربران در شبکه های اجتماعی ایجاد می‌کند. اولی، مردی که در بالا سمت چپ ظاهر می‌شود و با عینک آفتابی لبخند می‌زند. او کیست؟ دوم اینکه چرا مایکل جردن در حالی که راست دست بود، چپ دست پرتاب می‌کند. اما در هر صورت، تصویر روی کمر این بازیکن رئال، متشکل از بسیاری از اسطوره‌های بزرگ تاریخ ورزش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *