خانه تکانی در تیم ملی شمشیربازی ایران

خانه تکانی در تیم ملی شمشیربازی ایران ، یک سابریست از ترکیب تیم ملی شمشیربازی ایران برای حضور در رقابت جام جهانی کنار گذاشته شده است. نیما زاهدی از ترکیب تیم ملی شمشیربازی سابر کنار گذاشته شد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

نیما زاهدی از ترکیب تیم شمشیربازی ایران کنار گذاشته شد!

به گزارش سایت ورزشی ، تیم ملی شمشیر بازی سابر ایران در رقابت چهارم جام جهانی فصل باید از 4 فروردین 1402 در کشور مجارستان رقابت انجام دهد. ایران که خود را برای این جام جهانی با چهار بازیکن در بوداپست می بیند و باید به این منطقه سفر نماید. محمد رهبری، محمد فتوحی، علی پاکدامن و فرزاد باهر از جمله این بازیکنان اعزامی به مجارستان می باشند. نیما زاهدی عملکرد خوبی از خودش در جام جهانی ایتالیا نشان نداد. و از ترکیب تیم کنار گذاشته شده است.

تیم ملی سابر ایران در جام جهانی ایتالیا عملکرد خوبی نداشت و انتظارات مردم را براورده نکرد. تیم در مرحله یک هشتم نهایی بازی برده را به تیم ژاپن واگذار کرد و یازدهم شد. ایران برای سومین بار در سال جاری در مقابل ژاپن شکست خورد.

انتقاد از جایگزینی فخری با قربانی در شمشیربازی

خانه تکانی در تیم ملی شمشیربازی ایران

ایران و ژاپن در رنکینگ جهانی باهم رقابت می کنند و هر دو تیم به دنبال این مورد هستند که جزو بهترین تیم های آسیایی در رنکینگ باشند تا سهمیه المپیک پاریس را بگیرند. در حال حاضر تیم ایران هفتم و ژاپن نهم جدول است و ایران باید نتیجه های بهتری بگیرد و در غیر این صورت احتمال دارد ژاپن بتواند اختلاف 12 امتیازی موجود در جدول را بین دو تیم جبران نماید و خطرناک شود.

بعد از جام جهانی ایتالیا زنگ خطر برای پاکدامن صدا در آمد. در ایتالیا اصلا خوب بازی نکردند و همان دور اول جدول اصلی با نتیجه 15 بر 6 در برابر بازیکن کره ای با رنکینگ 143 باختند. پاکدامن حالا در رنکینگ جهانی 16 هست و در لب مریز قرار گرفته است. او با بازیکن کره ای هم امتیاز است و اگر در مجارستان خوب بازی نکند، در رنکینگ انفرادی احتمال سقوطش وجود دارد. مجبور است از مسابقات دیگر نظیر بازیکنان ایران از مرحله گروهی رقابت نماید.

پاکدامن تاکنون جزو ۱۶ بازیکن اول رنکینگ جهانی بوده و مستقیم در جدول اصلی رقابت می‌کرد.

mohamadnd
9 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *