مارکوس راشفورد، ستاره منچستر یونایتد، پس از یک فصل نسبتاً ضعیف، طی تصمیم ناگهانی خداحافظی ستاره یونایتد با فضای مجازی خبرساز شد

خداحافظی ستاره یونایتد با فضای مجازی

به گزارش “ورزشی“، مهاجم منچستر‌یونایتد یک هفته پرفرازونشیب را در پایان یک فصل مشکل پشت سر گذاشت. او حالا تصمیم گرفته است برای استراحت، کاملاً از رسانه‌های اجتماعی دور شود.

هفته گذشته او پس از فصلی که فقط هشت گل برای شیاطین سرخ زد ، از فهرست نهایی تیم ملی انگلیس به سرمربی‌گری گرت ساوتگیت برای یورو ۲۰۲۴ کنار گذاشته‌شد.

این فصل برای بازیکن ۲۶ ساله با یک اتفاق خوب به پایان رسید. زیرا او به منچستر یونایتد کمک کرد تا در فینال جام حذفی در روز شنبه، سیتی را متوقف کند. اما رشفورد می‌گوید حالا احتیاج به استراحت دارد.

او در حساب خود در ایکس نوشت که زمان آن رسیده‌است که از این پلتفورم‌ها جدا شود. او از حمایت‌هایی که از سوی هواداران دریافت کرده تشکر کرد. پیامی نیز برای مخالفین خود داشت.

رشفورد نوشت: «وقت آن رسیده که برای چند هفته از شبکه‌های اجتماعی دوری کنم. برنامه دارم پس از یک فصل چالش‌برانگیز، چه از نظر فردی و چه تیمی، استراحت کنم. از هوادارانی که در این دوران مشکل کنارم بودند، متشکرم. و بقیه‌… فقط به یاد داشته باشید که در منچستر یونایتد، ما همیشه با هم هستیم.»

اشک‌های رشفورد پس از مسابقه

این پست چند روز پس از آن منتشر شد که منچستر یونایتد پس از درخشش مارکوس راشفورد در فینال جام حذفی جام را بالای سر برد. این بازیکن در پایان بازی شروع به اشک‌ریختن کرد. هواداران و رسانه‌ها این اشک‌ها را به فصل پرفراز و نشیب این بازیکن نسبت دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *