خداحافظی مسی از فوتبال

خداحافظی لیونل مسی از فوتبال _ لئو مسی در دوره بازی خود تا به حال هر سال در بهترین سطح خود قرار داشته است. از لحاظ دریافت جوایز فردی و قهرمانی ادوار مختلف در جایگاه اول میباشد. در تالار افتخارات مسی دیگر افتخاری بعید است باشد که برای آن تالار تازگی داشته باشد.

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

خداحافظی لیونل مسی از فوتبال

در جام جهانی 2022 بزرگترین دستاورد مسی جایزه بهترین بازیکن جام و قهرمانی به همراه تیم ملی آرژانتین نبوده. گذر کردن از سایه دیه گو مارادونا میشود گفت بزرگترین دستاورد این مسابقات برای مسی بود. دستاوردی  که به صورت همیشگی و سنتی برای دیه‌ گو مارادونا رزرو شده بود. اما دو سال بعد از درگذشت دیگو آرماندو مارادونا، لئو مسی با فتح جام جهانی این جای خالی را هم تیک زد. تا آرژانتینی‌ها، حتی متعصب‌ترین طرفداران مارادونا نیز قبول دارند. که مسی مرزهایی فراتر از مارادونا را پشت سر گذاشته است.

مسی و 7 توپ طلا و 6 کفش طلا
مسی و 7 توپ طلا و 6 کفش طلا

شبکه MSN یک نظرسنجی در وبسایت خود برای حل مشکلات حال حاضر کشور آرژنتین مطرح کرد. و لئو مسی که در حال درخشیدن است. در این کشور این روز ها حلال مشکلات بعضیا بوده است. در این نظر سنجی 7.43 درصد از شرکت کننده ها نظر بر این داشتند. که با رسیدن لئو مسی به ریاست جمهوری میتوانند کشور را از این مشکلات گذر دهند. و آینده بهتری را برای کشور خود به ارمغان بیاورند.

حتما بخوانید: همه چیز در مورد آنتونلا روکازو همسر لیونل مسی

اظهارات رئیس جمهور سابق آرژانتین در مورد مسی

چندی پیش رئیس جمهور سابق آرژانتین به حالت خنده گفته بود: اگر مسی با آلبی سلسته قهرمان جام جهانی بشود، این شایستگی را دارد که به عنوان رییس جمهوری آرژانتین انتخابش کنند. او در مصاحبه‌اش با مارکا به شوخی گفته بود: همه ما باید مسی را به عنوان رییس جمهوری انتخاب کنیم.

مائوریسیو ماکری، در ادامه صحبت های خود با روزنامه مارکا گفت: ۸۰ درصد مردم دنیا دوست دارند او جام قهرمانی را در قطر بالای سر ببرد؛ اتفاقی که در نهایت افتاد و باعث بحث‌های جدیدی درباره این ستاره فوتبال جهان شد. بازیکنی که این روزها در اوج محبوبیت ایستاده و از آن قله به راحتی پایین نمی‌آید.

مائوریسو ماکری
مائوریسو ماکری رئیس جمهور سابق آرژانتین

مسی به تازگی حرف های سیاسی زیادی هم هست از قبیل:

حضور در این جام جهانی و دیدن شادی مردم در آرژانتین برای من بسیار لذت بخش و خوشحال کننده بود.

فتح کوپا آمریکا، رسیدن به جام جهانی با ۳۶ بازی بدون شکست و پایان دادن به این مسیر با حضور در فینال باور نکردنی است.

امیدوارم مردم آرژانتین از کاری که ما انجام می‌دهیم، لذت ببرند و شک نداشته باشند که تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

آیا او رئیس جمهور بعدی آرژانتین میباشد؟

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Hesam
28 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *