خداحافظی مارسیال با منچستریونایتد: یونایتد همیشه در قلبم می‌ماند

خداحافظی مارسیال با منچستریونایتد: آنتونی مارسیال با بیانیه‌ای احساسی جدایی خود از منچستریونایتد را تایید کرد. او گفت می‌روم اما همیشه در قلبم خواهید ماند.

خداحافظی مارسیال با منچستریونایتد

به گزارش “ورزشی“، آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد، تایید کرد که در پایان قراردادش در تابستان از این تیم جدا  می‌شود. او به دوران 9 ساله خود در الدترافورد پایان خواهد داد. باشگاهی که در آن در 317 بازی، 90 گل به ثمر رساند و 47 پاس گل داد.

او در اینستاگرامش ویدیویی از هایلایت زمان حضورش با پیراهن منچستریونایتد را به همراه پیامی احساسی برای هواداران منتشر کرد.

مارسیال نوشت: “با احساسات فراوان امروز برای خداحافظی با شما می‌نویسم. پس از 9 سال باورنکردنی در باشگاه، زمان آن فرا رسیده که فصل جدیدی در زندگی خود رقم بزنم. از زمانی که در سال 2015 وارد باشگاه شدم، این افتخار را داشتم که پیراهن را برتن کنم. در برابر شما، بهترین هواداران دنیا بازی کنم!

پیام مارسیال به هواداران

پیام مارسیال به هواداران

در روزهای خوب و سخت، همیشه حمایت شما را دیدم. اشتیاق و وفاداری شما برای من یک منبع انگیزه بزرگ بوده‌است. من می‌خواهم از صمیم قلبم از شما برای تمام این لحظات تشکر کنم.

شعارها، تشویق و عشق شما خاطراتی‌اند که برای همیشه در قلبم باقی می‌مانند. همچنین می‌خواهم از همه هم‌تیمی‌هایم، کادرفنی و همه اعضای باشگاهی که در زمان 9 سال حضورم در اینجا با آن‌ها آشنا شده‌ام، تشکر کنم. برایم افتخار بزرگی بوده‌است.

منچستریونایتد همیشه در قلب من خواهد بود. این باشگاه اثر بزرگی بر حرفه‌ی من گذاشته‌است. به من فرصتی باورنکردنی برای بازی در برابر چشمان شما ارائه کرده‌است. می‌روم تا چالش‌های جدیدی را تحمل کنم، همیشه یک شیطان سرخ خواهم بود. در کنار شما بازی‌ها را دنبال خواهم کرد. باز هم برای همه چیز از شما متشکرم و به زودی شما را خواهم دید. با عشق، آنتونی مارسیال.”

این بازیکن 28 ساله پس از انجام عمل جراحی کشاله ران، از ماه دسامبر دیگر بازی نکرد. او قبل از بازی‌های پایانی فصل به تمرینات بازگشت. اما تن هاگ از او در ترکیب استفاده نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *