خدادادی بازیکن جوان پرسپولیس رباط عمل می کند

خدادادی بازیکن جوان پرسپولیس رباط عمل می کند ، بازیکن و مهاجم جوان باشگاه پرسپولیس به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی پا به زودی به تیغ جراحان سپرده می شود. مهاجم جوان پرسپولیس بنام علیرضا خدادادی تحت عمل رباط صلیبی قرار می گیرد.

 

خدادادی تحت عمل جراحی رباط:

به گزارش سایت ورزشی ، خدادادی بازیکن جوان تیم پرسپولیس تهران به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی تحت مداوای جراحان قرار گرفت.این بازیکن که از تیم امید پرسپولیس به بزرگسالان راه یافت. و در بازی برابر گل گهر نیز دقایقی را بازی کرد. علیرضا بعد از مصدومیت در تمرین تیم پرسپولیس در مدت اخیر با فیزیوتراپی و تقویت عضلات دوباره شرایط بازگشت برایش فراهم شد. و در نهایت نیز با نظرات پزشک ها عمل جراحی را در پیش گرفت. پرسپولیس در این فصل با سرمربیگری یحیی گل محمدی که از بازیکنان جوان آکادمی بهره می برد و از آنها در ترکیب و لیست تیم استفاده نمود. خدادادی بازیکن بسیار بدشانسی بود که با حضور در جمع بزرگسالان نتوانست بازی خود را ادامه دهد و حالا در مسیر عمل جراحی قرار گرفته است.

خدادادی بازیکن جوان پرسپولیس رباط عمل می کند

بازیکن جوان سرخپوش های تهران حالا باید زیر نظر دکترها عمل جراحی انجام دهد. پرسپولیس از این بازیکن امید در بازی گل گهر استفاده کرد و بازیکنی که در ترکیب بزرگسال ها و تیم اصلی پرسپولیس قرار گرفت. ولی با بدشانسی بخت با او یار نبود و حالا باید دوران نقاهت بعد از عمل را نیز طی کند.

شما درباره بازیکن جوان پرسپولیس چه فکری می کنید؟ آیا علیرضا خدادادی بازیکن کم شانسی است؟ شما فکر می کنید او می تواند به زودی سریعا در ترکیب بزرگسالان قرار بگیرد؟ پرسپولیس به بازیکنان جوان آکادمی نظیر علیرضا احتیاج دارد و بر روی چنین فوتبالیست های حساب زیادی باز می کند. امیدواریم هرچه زودتر این بازیکن خوب فوتبال ایران در شرایط مناسب قرار بگیرد.

mohamadnd
13 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *