خرید جدید بایرن برابر وردبرمن بازی می‌کند

بایرن مونیخ بی سروصدا مشغول خریدهای زمستانی خود است. حالا خرید جدید بایرن برابر وردبرمن بازی می‌کند.

خرید جدید بایرن برابر وردبرمن بازی می‌کند

اریک دایر، مدافع جدید و تازه وارد بایرن مونیخ، با نظر توماس توخل برای بازی برابر وردربرمن در دسترس خواهد بود.

به گزارش وب سایت «ورزشی»، اریک دایر که به در روزهای اخیر به بایرن مونیخ پیوسته، حالا می‌تواند در اولین بازی خود با این تیم برابر تیم وردبرمن در بوندسلیگا به میدان برود. این بازی قرار است در هفته هجدهم بوندس‌لیگا فردا شب برگزار شود.

توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه در باره‌ی دایر گفت: “اریک در تمرین تیم شرکت می‌کند. او قطعا در لیست بازی یکشنبه برابر وردبرمن حضور خواهد داشت. اگر مشکلی رخ ندهد، دایوت اوپامکانو و ماتیس دلیخت هم در ترکیب حضور خواهند داشت. اگر همه چیز خوب پیش برود، اریک دایر هم می‌تواند دقایقی برای تیم به میدان برود.»

دایر در اوایل این ماه از تاتنهام به بایرن مونیخ پیوست. او قرار است با کمبود و مشکلات دفاعی، به تیم توخل کمک کند.

مشکلات دفاعی بایرن مونیخ

مشکلات دفاعی بایرن مونیخ

به دلیل حضور نصیر مزراوی با تیم ملی مراکش در جام ملت‌های آفریقا و همچنین کیم مین-جائه همراه تیم ملی کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا، دو مدافع اصلی باوارایی‌ها مدتی در دسترس نخواهند بود.

لئون گورتزکا هافبک تیم که در بازی‌های اخیر در خط میانی وارد میدان شده بود با حضور دایر در دفاع می‌تواند دوباره در پست تخصصی خود در خط هافبک بازی کند. بایرن مونیخ پیش از بازی فردا برابر وردبرمن یک اردوی تدارکاتی کوتاه را در پرتغال برگزار کرد. توماس توخل نتیجه این اردو را “بسیار خوب” توصیف کرد.

بایرن مونیخ در حال حاضر با یک بازی کمتر در رده دوم بوندس‌لیگا قرار دارد. آنها 4 امتیاز کمتر از بایرلورکوزن صدرنشین کسب کرده که امشب در برابر لایپزیش صف‌آرایی می‌کند.

Pooria
20 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *