خرید لالیگایی فوتبال ایران

این خرید لالیگایی فوتبال ایران ، فولاد به دنبال یک بازیکن لالیگایی است. روبرتو تورس اولین خرید بزرگ لیگ برتر ایران به حساب می آید.

خرید بزرگ پنجره زمستانی تیم فولاد خوزستان

به گزارش سایت ورزشی تورس بازیکن لالیگایی به لیگ برتر فوتبال ایران می آید. در هفته قبل اعلام نمودیم که فولاد خواهان این بازیکن است.

این بازیکن لالیگا که در تمام دوران حرفه ای خودش در تیم اوساسونا حضور داشت. تقریبا بیش از 14 سال در این تیم در رده های مختلف توپ زده است.

بازیکن لالیگایی باشگاه اوساسونا بیش از 350 بار در تیم اصلی گلزنی کرده است. همچنین 116 باز نیز روی گل ها به طور مستقیم تاثیر داشته است. این بازیکن در هافبک میانی و وینگر بازی کرده است. قرار است با قراردادی کوتاه مدت تا پایان فصل به تیم فولاد بپیوندد. نکونام که سابقه بازی در تیم اوساسونای اسپانیا را دارد و حالا سرمربی تیم فولاد در ایران می باشد قرار است از این بازیکن در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر و جام حذفی استفاده نماید.

این بازیکن اسپانیایی که فرصت زیادی برای بازی در ترکیب تیم اوساسونا بدست نیاورد. تنها 10 دقیقه در رقابت لالیگا و 180 دقیقه در کوپا دل ری مسابقه داد. همچنین چند وقت پیش نیز یک نشست مطبوعاتی خداحافظی از تیم اوساسونا از او برگزار شد.

خرید بزرگ پنجره زمستانی تیم فولاد خوزستان

خرید لالیگایی فوتبال ایران

حالا که روبرتو تورس احتمال دارد در این فصل به تیم فولاد ملحق شود و سطح فوتبال ایران نیز قطعا با چنین بازیکنان بزرگی در سطوح جهانی بالاتر می رود. فولاد به دنبال شگفتی سازی در آسیا و لیگ برتر ایران است.

تورس قطعا با سرمربی نام آشنای ایرانی تیم یعنی نکونام آشنایی دارد و به همین خاطر راضی به آمدن به تیم لیگ برتری شده است. حالا باید ببینیم که چطور می تواند در فوتبال ایران موفق شود و پیشرفت خودش را به رخ بقیه لالیگایی هایی که به آسیا آمده اند بکشد.

mohamadnd
16 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *