خشم نکونام به رأی پرسپولیس و سپاهان

خشم نکونام از رأی پرسپولیس و سپاهان در سرخط خبرهاست. نکونام باور دارد که با رعایت سقف قرارداد، سر آن‌ها کلاه رفته است.

خشم نکونام به رأی پرسپولیس و سپاهان

به گزارش «ورزشی»، از همان لحظه اولیه اعلام رأی کمیته استیناف و بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس مشخص بود که استقلال در این باره موضع خواهد گرفت. آبی پوشان ابتدا بیانیه‌ای در این باره منشتر کردند. آن‌ها 5 دی ماه را روز بی‌قانونی فوتبال خطاب کردند. سپس علی سامره، سرپرست آبی‌ها در گفتگو با رسانه‌ها، از رأی کمیته به شدت انتقاد کرد.

حالا نیز خشم نکونام به رأی پرسپولیس و سپاهان و صحبت‌های او در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است. نکونام اعتقاد دارد بخاطر ساده لوحی خود آنها سرشان کلاه رفته است. او باور دارد که مثلا روز روشن بود که امتیازهای سپاهان و پرسپولیس باز می‌گردد.

دلم به حال باشگاهی می‌سوزد که حقش را در روز روشن خورده‌اند

روزی که گفتم قانون فوتبال را باید فوتبالی‌ها بنویسند دقیقا بخاطر همین روزها بود. اگر چیزی می‌گویم بخاطر دلسوزی برای باشگاهی است که حقش را در روز روشن خورده‌اند. می‌توانم 10 جلد کتاب درباره‌ی مشکلاتی که سقف بودجه ایجاد کرده است بنویسم.

دیگر حرف از عدالت نزنید!

دلم به حال باشگاهی می‌سوزد که حقش را در روز روشن خورده‌اند

فقط از دوستان خواهش می‌کنم که دیگر حرف از عدالت نزنند. هوادار استقلال دیگر باور نمی‌کند که در این فوتبال جوانمردی و عدالت وجود دارد. پس چه شد که می‌گفتند نتايج تیم‌های متخلف سه بر صفر می‌شود؟! الان چه کسی جواب هوادار استقلال را  می‌دهد؟ من عشق واقعی را در همین استقلال دیده‌ام. اینجا هوادرانی دیده‌ام که هزارتا مثل نکونام باید جلویشان تعظیم کنند. الان به این هواداران چه بگویم؟ بگویم قانون فقط برای استقلال بود؟

از شنیدن خبر شوکه نشدیم

البته من و بازیکنان از این خبر تعجب نکردیم. مثل روز روشن بود این اتفاق می‌افتد. فقط دلم برای تیم می‌سوزد. می‌دانید رعایت سقف بودجه مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد؟ چندین ساعت جلسه گذاشتیم؟ چقدر با بازیکنان چانه زدیم؟ چقدر بچه‌ها از حق خود گذشتند؟ در حالی که رقیبان استقلال از خریدهای خود لذت می‌بردند، تمام فکر و ذکرمان این بود که قراردادها را کاهش دهیم.

چرا سر استقلال کلاه گذاشتید؟

از قبل از شروع فصل درگیرش بودیم تا همین الان که هنوز قرارداد یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی تیم ثبت نشده است. همين دو روز گذشته داشتيم بخاطر قراردادش دعوا مي‌كرديم. هنوز درگیر این هستیم که قرارداد بازیکنان کم شود. آقایان نمی‌خواستید قانون را رعایت کنید چرا ما را درگیر این چیزها کردید؟ چرا سر استقلال کلاه گذاشتید؟ خب از همان اول می‌گفتید همه چیز الکی است!

از ساده لوحی خودمان بود

البته ساده لوحی خودمان هم بود که کلاه سرمان رفت. بیچاره بازیکنان استقلال که فداکارانه مبلغ قراردادشان را کم کردند تا قانون اجرا شود. این امتیازها نوش جان آین تیم‌ها که هم تیم خوب بستند و هم اینکه سرشان کلاه نرفت. این وسط فقط استقلال و هوادارانش مظلوم بودند و حرص خوردند.

مي‌جنگيم ولى یادتان باشد چه بر سر من و تيمم آوردند

با وجود تمام مشکلات، بازیکنان فداکاری کردند و باید سرتاپای تک تک آنها را طلا گرفت. امسال با همه مشکلاتی که بود مرد و مردانه جنگیدن. از الان به بعد هم مي‌جنگيم ولى یادتان باشد چه بر سر من و تيمم آوردند. در ماجرای اخیر استقلال و هوادارانش خیلی چیزها را فهمیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *