در این مقاله از وبسایت ورزشی می خواهیم به ترکیب برترین بازیکنان خشن دنیا بپردازیم.

خشن ولی با کیفیت

بازیکنانی که علی رغم خشن بودن و صحنه های ماندگار، کیفیت بینظیری هم داشته اند.

خشن ولی با کیفیت

دروازه بان : اولیور کان

اولیور کان دروازه بان اسطوره بایرن مونیخ و آلمان که در حال حاضر بازنشته شده است.

اولیور کان متولد 15 ژوئن 1969 است و 52 سال دارد. او یکی از برترین دروازه بان تاریخ است، او در تاریخ آلمان و بایرن یکی از محبوب ترین هاست او همچنین تعصب زیادی به بایرن و آلمان دارد و حتی شاید حاضرد باشد جانش را برای آلمان و بایرن بدهد! او در دوران بازیش خشن بوده است و به همین دلیل در این ترکیب در درون دروازه قرار می گیرد.

 

دفاع وسط : سرخیو راموس

سرخیو راموس اسطوره مدافع رئال مادرید و اسپانیا است و در حال حاضر برای پاریس سن ژرمن بازی می کند.

سرخیو راموس متولد 30 مارس 1986 است و 35 سال دارد. او یکی از برترین مدافعان تاریخ فوتبال و رئال و اسپانیا است او در تاریخ او در تاریخ رئال و اسپانیا محبوب بوده است او تعصب زیادی به اسپانیا و رئال دارد و فوتبالیست خشنی است و در این ترکیب در پست مدافع وسط قرار می گیرد.

 

دفاع وسط : یاپ استام

یاپ استام اسطوره مدافع وسط منچستر یونایتد و میلان و هلند است و در حال حاضر بازنشسته شده است.

 

یاپ استام متولد 17 ژوئیه 1972 است و 49 سال دارد. او یکی از برترین مدافعان تاریخ است، او در تاریخ یونایتد و میلان و هلند یکی از محبوب ترین هاست. او در دوران بازیش به هلند و یونایتد و میلان تعصب زیادی داشته و در دوران بازیش جزو خشن ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و در این ترکیب او در پست مدافع وسط قرار می گیرد.

 

دفاع وسط : مارکو ماتراتزی

مارکو ماتراتزی اسطوره مدافع اینتر میلان و ایتالیا است و در حال حاضر بازنشسته شده است.

مارکو ماتراتزی متولد 19 اوت 1973 است و 48 سال دارد. او یکی از برترین مدافعان تاریخ فوتبال و اینتر و ایتالیا است او در تاریخ ایتالیا و اینتر محبوب بوده است در دوران بازیش تعصب خیلی زیادی به اینتر داشته و در دوران بازیش خشن بوده است و در این ترکیب در پست مدافع وسط قرار می گیرد.

 

جنارو گتوزو اسطوره هافبک آث میلان و ایتالیا است و در حال حاضر بازنشسته شده است.

 

هافبک وسط : جنارو گتوزو

جنارو گتوزو متولد 9 ژانویه ‌1978 است و 43 سال دارد. او یکی از برترین هافبک های تاریخ میلان و ایتالیا است او در تاریخ ایتالیا و میلان محبوب بوده است او تعصب زیادی به ایتالیا و میلان دارد و در دوران بازیش فوتبالیست خشنی بوده است و در این ترکیب در پست هافبک وسط قرار می گیرد.

 

هافبک وسط : روی کین

روی کین اسطوره هافبک منچستر یونایتد و ایرلند است و در حال حاضر بازنشسته شده است.

روی کین متولد 10 اوت 1971 است و 50 سال دارد او یکی از برترین هافبک های تاریخ یونایتد و ایرلند است او در تاریخ یونایتد و ایرلند محبوب بوده است او تعصب زیادی به یونایتد و ایرلند دارد و در دوران بازیش فوتبالیست خشنی بوده است و در این ترکیب در پست هافبک وسط قرار می گیرد.

 

هافبک راست : پل اسکولز

پل اسکولز اسطوره هافبک منچستر یونایتد و انگلیس است و در حال حاضر بازنشسته شده است.

پل اسکولز متولد 16 نوامبر 1974 است و 46 سال دارد او یکی از برترین هافبک های تاریخ یونایتد و انگلیس است و او در تاریخ یونایتد و انگلیس محبوب بوده است او تعصب زیادی به یونایتد و انگلیس دارد و در دوران بازیش فوتبالیست. خشنی بوده است و در این ترکیب در پست هافبک راست قرار می‌گیرد.

 

هافبک چپ : ادگار داویدز

ادگار داویدز اسطوره هافبک یوونتوس و هلند است و در حال حاضر بازنشسته شده است.

ادگار داویدز متولد 13 مارس 1973 است و 48 سال دارد او یکی از برترین هافبک های تاریخ یوونتوس و هلند است و او در تاریخ یوونتوس و هلند محبوب بوده است او تعصب زیادی به یوونتوس و هلند دارد و در دوران بازیش فوتبالیست. خشنی بوده است و در این ترکیب در پست هافبک چپ قرار می‌گیرد.

 

وینگر راست : رایان گیگز

رایان گیگز اسطوره وینگر یونایتد و ولز و در حال حاضر بازنشسته شده است.

رایان گیگز متولد 29 نوامبر 1973 است و 47 سال دارد او یکی از برترین هافبک های تاریخ یونایتد و ولز است و او در تاریخ یونایتد و ولز محبوب بوده است او تعصب زیادی به یونایتد و ولز دارد و در دوران بازیش فوتبالیست. خشنی بوده است و در این ترکیب در پست وینگر قرار می گیرد.

 

وینگر چپ : لوئیز فیگو

لوئیز فیگو اسطوره رئال مادرید و بارسلونا و پرتغال است و در حال حاضر بازنشسته شده است.

لوئیز فیگو متولد 4 نوامبر 1972 است و 49 سال دارد او یکی از برترین هافبک های تاریخ رئال و بارسا و پرتغال است او در تاریخ رئال و پرتغال محبوب است او تعصب زیادی به رئال و اسپانیا داشته و در دوران بازیش فوتبالیست خشنی بوده است و در این ترکیب در پست وینگر قرار می گیرد.

مهاجم نوک : اریک کانتونا

اریک کانتونا اسطوره منچستر یونایتد و فرانسه است و در حال حاضر بازنشسته شده است.

اریک کانتونا متولد 2‌4 مه 1966 است و 55 سال دارد و او یکی از برترین مهاجمان تاریخ یونایتد و فرانسه بوده است او در تاریخ یونایتد و فرانسه محبوب بوده است و او در تعصب زیادی به یونایتد و فرانسه داشته است و در دوران بازیش فوتبالیست خشنی بوده و این ترکیب در پست مهاجم نوک قرار می گیرد.

sajjad
24 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *