خطر محرومیت پنج بازیکن پرسپولیس

خطر محرومیت پنج بازیکن پرسپولیس – پنج تا از بازیکنان پرسپولیس باید مراقب باشند. تا در دیدار با تیم فوتبالی گل گهر کارت قرمز نگیرند. سرخ پوشان ایران در بازی هفته چهاردهم برابر گل گهر در سیرجام بازیکن محروم ندارند. و تا پایان هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران یعنی همان جام خلیج فارس پنج بازیکن از تیم پرسپولیس سه کارته هستند.

خطر محرومیت پنج بازیکن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، علی نعمتی و محمد عمری جزو همان پنج بازیکنی هستند. که در هفته های اول تا سیزدهم مسابقات لیگ برتر به میدان رفته اند. و تاکنون سه کارت زرد دریافت کرده اند. و هر کدام در دیدار برابر گل گهر کارت بگیرند. بازی هفته پانزدهم مقابل نساجی را از دست خواهند داد.

بیرانوند در هفته‌های سوم، هفتم و دهم، گولسیانی در هفته‌های اول، پنجم و سیزدهم، رفیعی در هفته‌های اول، پنجم و ششم، علی نعمتی در هفته‌های دوم، پنجم و هفتم و عمری در هفته‌های چهارم، ششم و هشتم.

گل گهر با 19 گل زده از 12 بازی بی تردید خطرناک ترین تیم لیگ محسوب می شود. گل گهر میتواند تهدیدی سخت برای تیم پرسپولیس باشد.

پرسپولیس در شرایطی روز شنبه 10 دی ماه بازی سختی را با گل گهر در سیرجان برگزار می کند. که از نظر فنی شرایط خوبی ندارد. سرخ پوشان تهرانی اگرچه به لطف تک گل های لوکادیا همچنان صدرنشین هستند. اما در دو هفته اخیر و در غیاب این مهاجم 2 امتیاز کسب کرده اند. تا تیم های استقلال، سپاهان و گل گهر در یک قدمی او قرار بگیرند.

لیگ برتر خلیج فارس یا لیگ برتر فوتبال ایران یا لیگ سراسری ایران مسابقات لیگ حرفه ای و بالاترین سطح مسابقات باشگاه لیگ فوتبال ایران است. که بعد از لیگ آزادگان آغاز به کار کرد. در حال حاضر این مسابقات 16 تیمی برگزار می شود.

اولین فصل دورهٔ این لیگ در تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۸۰ با حضور ۱۴ تیم به‌طور رسمی آغاز شد.

در این لیگ طی 21 دوره برگزاری، تیم های پرسپولیس (هفت بار، آخرین بار 1400)، سپاهان (پنج بار، آخرین بار 1394)، استقلال (چهار بار، آخرین بار سال 1401)، فولاد خوزستان (دو بار، آخرین بار 1393). و تیم هایی از جمله پاس تهران، سایپا و استقلال خوزستان هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده اند.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

sajjad
28 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *