نتیجه بازی امشب رم و اینتر

خلاصه بازی میلان و رم را می خواهیم با هم بررسی کنیم. باهم به بازی سرد و یخبندان میلان و رم میرویم و خلاصه ای از این بازی را مورد بررسی قرار میدهیم. نتیجه این بازی برای هر دو تیم در اخر تنهای یک امتیاز داشت.

خلاصه بازی میلان و رم دیشب

در دقیقه 30 بازی تونالی کرنر را سانتر کرد و کالولو با یک ضربه سر خوب روسونری را پیش انداخت. جالوروسی اولین موقعیت جدی خودش رو در دقیقه 42 با یک پاسکاری زیبا به وجود آورد و زلسکی با یک شوت توانست تیر دروازه منیان را به لرزه در آورد. خلاصه بازی میلان و رم

کالولو زننده گل اول
کالولو زننده گل اول

اواخر نیمه اول بن ناصر یک توپ بلند را برای لیائو فرستاد، اما ضربه پای چپ او از بالای دروازه به بیرون رفت. در 52 دقیقه دوباره موقعیت مناسبی برای میلان به وجود اومد که ضربه تئو را روی پاتریسیو آن را به خوبی مهار کرد.

آث میلان به حرکت رو به جلو ادامه داد و پاس عرضی کالابریا به ژیرو رسید. که او هم نتوانست ضربه سر خوبی بزند و به توپ زاویه مناسب را بدهد. خلاصه بازی میلان و رم

در دقیقه 60 براهیم دیاز از روی خط هجده قدم شلیک خوبی کرد که آن هم نتیجه ای نداشت، میلان برتری خودش رو به رم دیکته کرده بود و در نهایت گل دوم از راه رسید.

پوبگا در محوطه جریمه در حالی که آزاد بود ضربه ای با پای چپ زد و توپ را به گل تبدیل کرد. میلان با اختلاف دو گل جلو بود و 3 امتیاز ارزشمند خانگی را کسب کرده بود ام. سه دقیقه مانده بود به دقیقه 90 ، رم یک گل توسط ایبانز توانست به ثمر برساند. او بالاتر از همه پرید و کرنری که پلگرینی سانتر کرده بود را تبدیل به گل کرد. در دقیقه سوم وقت اضافه گل دوم از راه رسید و بازی به تساوی رسید، باز هم از روی کرنر: تاتاروشانو ضربه ماتیچ را دفع کرد، اما توپ در قدمی آبراهام افتاد و او نتیجه را 2-2 کرد.

آبراهام زننده گل دوم رم
آبراهام زننده گل دوم رم

صحبت های مربیان پس از بازی

پیولی بعد از پایان مسابقه اینگونه گفت : ما زحمات خودمان را مقابل رم نابود کردیم .هدر دادن برتری دو گل مقابل رم و از دست دادنش در 6 دقیقه پایانی به ما می‌آموزد که در بازی‌های بعدی تمرکز بیشتری داشته باشیم.
میلان دو گل مقابل رم پیش بود اما دو گل دیرهنگام به تیم ژوزه مورینیو کمک کرد تا روز یکشنبه در سن سیرو تساوی 2-2 را به دست آورد.

میلان پس از 17 بازی اکنون با 37 امتیاز در رده سوم جدول سری آ قرار دارد و با یوونتوس رده دومی برابری می کند و 7 امتیاز کمتر از ناپولی صدر نشین دارد. پس از بازی، پیولی گفت که تیمش مستحق برد بود اما آنها به هم ریختند و باید درس خود را یاد بگیرند. او ادامه داد: “ما باید همینطور به بازی ادامه دهیم، اما به یاد داشته باشید که مسابقات در دقایق اضافی به پایان می رسد و توجه بیشتری لازم است به آن دقایق.” ما دو گل از ضربات ایستگاهی دریافت کردیم ناامید شدیم، خوب بازی کردیم و مستحق برد بودیم.» خلاصه بازی میلان و رم

خلاصه بازی میلان و رم
خلاصه بازی میلان و رم

پیولی همچنین تاکید کرد که تعویض های دیرهنگام او مقصر این نتیجه نیست. او گفت: “به اندازه کافی عجیب است این موضوع که ما دو گل از ضربات ایستگاهی دریافت کردیم، در حالی که مدافعان مرکزی بیشتری در زمین داشتیم.” وقتی تعویض می‌کنم، همیشه فکر می‌کنم بهترین چیز برای تیم است.” فکر نمی‌کنم جنبه تاکتیکی ربطی به آن داشته باشد.فکر نمیکنم مشکل از نگرش ما باشه.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Hesam
9 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *