خلاصه بازی چلسی فولام

در این پست که به خلاصه بازی چلسی فولام می پردازیم. تیم چند صد میلیون دلاری چلسی باز هم ناکام ماند و نتوانست تیم فولام را شکست دهد و همچنان در اواسط جدول و در بحران دست و پا می زند. شاید انزو فرناندز، خرید جدید از بنفیکا درخشید اما این درخشش کافی نبود تا چلسی بتواند برد به خود ببیند.

تیم چلسی از ده بازی اخیر خود فقط موفق به کسب 2 برد شده است. میخائیلو مودریک نیز اولین بازی کامل خود را برای چلسی انجام داد. در ادامه، خلاصه بازی چلسی فولام را با هم مرور خواهیم کرد.

خلاصه بازی چلسی فولام

چلسی در دربی غرب لندن مقابل فولهام مجبور شد به یک امتیاز بسنده کند.

در میان بازیکنانی که در ترکیب اصلی حضور داشتند می‌توان به بنوا بادیاشیل، که در اوایل ژانویه وارد تیم شد. انزو فرناندز، که در روز ضرب‌الاجل قرارداد امضا کرد. و میخایلو مودریک، که اولین بازی خود را پس از ورود به زمین به عنوان یار تعویضی مقابل لیورپول انجام داد، اشاره کرد.

با وجود نام های بزرگ در زمین، چلسی نتوانست سه امتیاز را کسب کند. زیرا هر دو تیم فرصت هایی برای شکستن قفل بازی داشتند. اما موفق به انجام این کار نشدند و به یک امتیاز رضایت دادند.

مودریک به طور کامل در ترکیب حضور داشت
مودریک به طور کامل در ترکیب حضور داشت

 خلاصه بازی چلسی فولام | یک بازی پرتنش

مسلماً بهترین فرصت بازی در اوایل نیمه اول نصیب کای هاورتز شد. زمانی که تیاگو سیلوا با یک توپ بلند از بالای سر به او پاس داد. اما جوان آلمانی نتوانست برند لنو را تک به تک شکست دهد.

دروازه بان فولام شیرجه زد تا با پاهایش توپ را مهار کند. تنها دقایقی بعد در سمت دیگر کپا نیز به تکاپو افتاد. آندریاس پریرا یک شوت موشک وار را به گوشه پایینی فرستاد. اما کپا آن را مهار کرد.

خریدهای جدید در کانون توجه

انزو فرناندز اولین بازی خود را برای آبی ها انجام داد و در نیمه دوم به گلزنی هم نزدیک شد. اما او شوتی را با فاصله کمی از فاصله دور به بیرون زد.

این ملی‌پوش آرژانتینی بسیار خونسرد به نظر می‌رسید. او جرقه‌ای به خط میانی گراهام پاتر اضافه کرد. آن هم در بازی‌ای که کانر گالاگر، شریک خط میانی‌اش، موفق نشد تا بر بازی تأثیر بگذارد. و میسون ماونت نتوانست از پالهینها بهتر باشد.

او بسیار بیشتر از هم تیمی اوکراینی مودریک، که در وقت استراحت کنار کشیده شد تا به آمادگی جسمانی خود ادامه دهد، یک تهدید به نظر می رسید.

رحیم استرلینگ هم کاری پیش نبرد
رحیم استرلینگ هم کاری پیش نبرد

خلاصه بازی چلسی فولام | دقایق پایانی پر تکاپو در دیدار چلسی فولام

در دقایق بهترین فرصت برای چلسی به دست آمد. دیوید فوفانا سریع‌ترین واکنش را نشان داد. او از یک توپ لو رفته نهایت استفاده را کرد. و توانست دروازه بان فولام را دریبل بزند و ضربه را راهی دروازه کند.

با این حال، این کافی نبود. و تیم ریم، بازیکن تیم ملی آمریکا برگشت تا توپ را از خط دروازه برگرداند و اجازه ی گلزنی چلسی را ندهد.

فولام همچنان در جدول از چلسی بالاتر است.

این تساوی به این معنی است که فولام پس از 22 بازی در رده ششم لیگ برتر قرار دارد. سه رده بالاتر از چلسی، با دو امتیاز برتری پس از 22 بازی انجام شده. اگرچه چلسی تنها 21 بازی انجام داده است و یک بازی معوقه دارد.

این آخر هفته، لیورپول، با وولوز بازی می کند. و استون ویلا، مقابل لستر قرار می گیرند. نتیجه ی این دو بازی می تواند تیم تاد بوهلی را علیرغم هزینه های هنگفت ژانویه خود به نیمه پایانی جدول بفرستند.

از این که در این پست در ورزشی با عنوان خلاصه بازی چلسی فولام با ما همراه بودید، سپاس گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *