خون ریزی مغزی وزیر ورزش بعد از سقوط بالگرد

خون ریزی مغزی وزیر ورزش بعد از سقوط بالگرد ، وزیر ورزش و هیات همراه امروز در شهر بافت کرمان حضور داشتند و متاسفانه با سقوط بالگرد آنها دچار حادثه شدند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

خونریزی مغزی وزیر ورزش ایران

به گزارش سایت ورزشی ، در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان های کشور یک حادثه تلخ رخ داد. حمید سجادی برای افتتاح پروژه های وزشی به استان کرمان رفت. در برنامه کاری ایشان افتتاح چندین مجموعه ورزشی و بازدید از امکان ورزشی وجود داشت. اما در این سفر در یک سانحه عجیب بالگردی حامل وزیر و هئیت همراه دچار نقص و سقوط شد. اورژانس کرمان خونریزی مغزی وزیر را تایید کرد.

خون ریزی مغزی وزیر ورزش بعد از سقوط بالگرد

سقوط تلخ بالگرد در زمین ورزشگاه:

بالگرد حامل وزیر ورزش در غروب پنج شنبه 4 اسفند در زمان فرود در مجموعه ورزشی بافت در حال نزدیک شدن به زمین سقوط کرد. برخی از سرنشینان آن زخمی شدند و به بیمارستان انتقال داده شدند. در این حادثه 12 نفر زخمی و مصدوم به مراکز درمانی عزام شدند. ابتدا شاهدان می گفتند که حال وزیر مساعد است و برای درمان مصدومیت جزئی با همراهان به بیمارستان رفت.

در این حادثه بخشی از بالگرد جدا شد و مسئولان محلی و نماینده مجلس وزیر ورزش در سفر بافت همراهش بودند. یکی از مسافران بالگرد نیز جان خود را از دست داد و فوت نمود.

معاون سیاسی استاندار کرمان اعلام کرد:

بعد از بررسی های نهایی مدیریت سیاسی استانداری گفت که در این حادثه هلیکوپتر سقوط کرده یک نفر جان خود را از دست داد. ولی نامش مشخص نیست. به محض مشخص شدن اسم مدیر اطلاع رسانی ها انجام می شود. او گفت که در این بالگرد 12 شخص حضور داشتند و هلیکوپتر به دلیل عدم تعادل در زمان فرود دچار مشکل و برخورد با زمین شد.

ظاهرا معاون سیاسی استاندار هویت فرد فوت شده را اعلام نکرد. اما با پیگیری ها مشخص شد که اسماعیل احمدی معاون حوزه وزارتی وزیر ورزش و جوانان درگذشته است. در ابتدا برخی مقامات محلی در کرمان از وضعیت مساعد وزیر ورزش گفتند. اما خبرهای ضد و نقیض به بیرون درز کرده که نشان می دهد وزیر ورزش در این حادثه دچار سانحه خونریزی مغزی شده و در اتاق عمل حضور دارد.

 

ساعات وحشتناک بازیکنان ایرانی بعد از زمین لرزه ترکیه

 

رئیس اورژانس کرمان بیان داشت:

در اثر سقوط بالگرد حمل وزیر ورزش ، امروز متاسفانه وزیر حال خوبی ندارد و در اتاق عمل قرار دارد. با تایید احتمال خونریزی مغزی وزیر وی با یک بالگرد در حال انتقال به کرمان بود و سریعا مورد عمل جراحی و درمان تخصصی شد. در ادامه گفت از وضعیت بقیه افراد سرنشین هلیکوپتر اطلاعاتی در دست نیست و گزارشات اولیه حاکی از شکسته شدن دست و پای برخی از مدیران دارد.

در پایان خون ریزی مغزی وزیر ورزش بعد از سقوط بالگرد نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ آیا مسئولان امر کرمانی باید پاسخگو باشند؟

mohamadnd
23 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *