داوران هفته 23؛ پرسپولیس - سپاهان به پیام حیدری رسید، فولاد - استقلال به زاهدی فر

داوران هفته 23 ، در ادامه بازی های لیگ برتر داوران این هفته مسابقات نیز مشخص شده اند. پیام حیدری و محمد حسین زاهدی فر مهم ترین مسابقه های این هفته را سوت می زنند. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه باشید.

 

داوران هفته 23 پرسپولیس سپاهان- فولاد استقلال

این هفته رقابت های مسابقات لیگ برتر دو مسابقه حساس از شنبه پیگیری می شود. حیدری و زاهدی فر دو بازی حساس این هفته را داوری می کنند. داوران بیست و سوم لیگ برتر مشخص شده اند. به گزارش سایت ورزشی ، هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر از شنبه فردا شروع می شود. بازی ها روز یکشنبه نیز تمام می شود. به همیه خاطر بر اساس روال همیشگی یک روز قبل از شروع مسابقات، فدراسیون فوتبال از داوران این هفته نیز رونمایی کرده است. یکی از مهم ترین بازی های این هفته بین تیم های سپاهان و پرسپولیس برگزار می شود. در ورزشگاه آزادی با قضاوت پیام حیدری بازی انجام می شود.

در دیدار مهم هفته تیم های فولاد خوزستان و استقلال نیز توسط محمد حسین زاهدی فر قضاوت خواهد شد.

چگونه مسابقات فوتبال را زنده ببینیم

داوران هفته 23

داوران در مسابقات لیگ برتر همیشه یک روز قبل از شروع مسابقات انتخاب می شوند. در این مسابقات تیم ها داوران بازی های خود را شناسایی می کنند. قطعا بازی های حساس توسط داوران سرشناس تر و معروف تر قضاوت می شود. پیام حیدری از جمله داوران شناخته شده در بازی های حساس لیگ برتری است که به خوبی از پس بازی مهم و پرتنش سپاهان پرسپولیس بر می آید. محمد حسین زاهدی فر نیز در آن سمت در بازی استقلال فولاد سوت می زند. در مسابقات قبلی به داوران مسابقه گل گهر سیرجان و استقلال هجمه زیادی وارد شد. قطعا داور در این مسابقات باید با حواس کامل و دید باز صحنه ها را تماشا کند و تصمیم بگیرد و در این زمینه از کمک داورهایش بهره بگیرد.

داوران هفته 23؛ پرسپولیس - سپاهان به پیام حیدری رسید، فولاد - استقلال به زاهدی فر

mohamadnd
10 مارس 2023

1 دیدگاه در “داوران هفته 23؛ پرسپولیس – سپاهان به پیام حیدری رسید، فولاد – استقلال به زاهدی فر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *