مایکل اولیور قاضی دیدار مهم

با اعلام فیفا، مایکل اولیور داور انگلیسی، برای داور دیدار بایرن و پی اس جی، در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.

مایکل اولیور داور دیدار بایرن و پی اس جی
مایکل اولیور داور دیدار بایرن و پی اس جی
رقابت غول های آلمان و فرانسه

صدرنشین‌ فعلی لیگ فرانسه و آلمان، بایرن و پی اس جی در روز سه‌شنبه در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس به دیدار هم می‌روند تا دیدار رفت را در مرحله یک‌هشتم نهایی را برگزار کنند.

دیدار بایرن و پی اس جی
دیدار بایرن و پی اس جی
اعلام یوفا

یوفا، امروز اعلام کرد که داور این مسابقه حساس انتخاب شده است. قضاوت مسابقه بر عهده مایکل اولیور، داور 37ساله انگلیسی، خواهد بود. اولیور داور پرتلاش و پر کاری است. او تا به امروز در لیگ انگلیس 335 بازی قضاوت کرده و 28 بار سابقه سوت زدن در لیگ قهرمانان را دارد.

یوفا
یوفا
تیم داوری بازی مهم یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

سایمن بنت انگلیسی و استوارت برت هم کمک‌های اولیور در این بازی هستند، و اندرو مدلی که به عنوان داور چهارم حضور خواهد داشت در داوران ویدیویی مسابقه هم استوارت اتول و توماش کویاتکووفسکی خواهند بود.

تیم داوری
تیم داوری
سابقه مایکل اولیور داور دیدار بایرن و پی اس جی

مایکل اولیور به استفاده کم از کارت‌های قرمز و زرد شهرت دارد. برای مثال: درحالی‌ که در لیگ یک فرانسه به طور متوسط در هر بازی 3.68 کارت زرد به بازیکنان نشان داده می‌شود، اولیور در بازی‌هایی که در لیگ برتر و چمپیونزلیگ سوت زده به طور متوسط در هر مسابقه 3.28 کارت نشان داده است. اما در 12 ماه گذشته نرخ نشان دادن کارت اولیور از این هم کمتر بوده است، و او به طور متوسط در هر بازی 2.18 کارت از جیبش بیرون آورده است.

داور دیدار بایرن و پی اس جی در قطر

این داور انگلیسی اولیور، در جام جهانی قطر هم حضور داشته و قضاوت دو دیدار در مرحله گروهی و همچنین دیدار دو تیم برزیل و کرواسی در مراحل حذفی این تورنمنت را به عهده داشته است.

مایکل اولیور در قطر
مایکل اولیور در قطر
اعلام روزنامه های معروف درباره انتخاب داور دیدار بایرن و پی اس جی

مارکا: داور جدال حساس لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد!

تسنیم: قضاوت دیدار حساس تیم‌های بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به داور سرشناس انگلیسی سپرده شد.

مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با انجام دو بازی همزمان در شهرهای میلان و پاریس آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) دیدار تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ را مایکل اولیور قضاوت خواهد  کرد از انگلیس، دیداری که از ساعت 23:30 روز سه‌شنبه به وقت تهران در ورزشگاه پارک‌دوپرنس شروع خواهد شد.

بازی حساس همزمان با دیدار بزرگ بایرن و پی اس جی

از سوی دیگر در بازی همزمان، تیم‌های تاتنهام و میلان در حالی در ورزشگاه سن‌سیرو به دیدار هم خواهند رفت که ساندرو شار از سوئیس این بازی را سوت خواهد زد.

دیدار تاتنهام و میلان
دیدار تاتنهام و میلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *