در آستانه سالگرد حضور رونالدو در عربستان: درآمد نجومی رونالدو از النصر

یک سال پیش و از زمان ترک اروپا، رونالدو با یکی از بزرگترین قراردادهای ‏تاریخ ورزش به النصر پیوست. اما درآمد نجومی رونالدو از النصر دقیقا چقدر است؟ بیش از 9 هزار میلیارد درآمد در یک سال؟!

در آستانه سالگرد حضور رونالدو در عربستان: درآمد نجومی رونالدو از النصر

به گزارش «ورزشی»، کریستیانو رونالدو بعد از درگیری با اریک تن‌هاخ در نهایت با ‏منچستریونایتد فسخ کرد. سپس با یک قرارداد پرسروصدا به النصر پیوست. این انتقال رسما در روز 30 دسامبر اعلام شد و چهار روز دیگر سالگرد آن است. بر اساس اعلام رسمی النصر قرارداد این بازیکن 200 میلیون یورویی بود و یعنی او به گران‌ترین فوتبالیست ‏دنیا تبدیل شد. ‏

اما رونالدو در این یک سال از حضور در النصر چقدر درآمد داشته است؟ ‏رونالدو طبق قرارداد از النصر در هفته 4 میلیون یورو حقوق می‌گیرد. با احتساب ‏حضور یک ساله او تا این لحظه درآمد او به رقم 200 ‏میلیون یورو می‌رسد. ‏و این تازه فقط درآمد فوتبالی اوست.

انتقال رونالدو در حقیقت آغازگر موج حضور ستاره‌های نامدار فوتبال در عربستان بود. ‏تنها چند ماه پس از او نیمار، مانه، فیرمینو، بنزما، هندرسون، ‏کولیبالی، ریاض محرز، سنت ماکسیمین و روبن نوس، مالکوم یاسین بونو و دیگران هم راهی تیم‌های بزرگ فوتبال ‏این کشور شدند. ‏

39 سالگی، اما مثل 19 سالگی!

39 سالگی، اما مثل 19 سالگی!

رونالدو در اوایل فوریه 39 ساله می‌شود. ولی او هنوز مانند یک مهاجم جوان می‌درخشد. این بازیکن تمام نشدنی حتی اکنون در آستانه آقای گلی سال 2023 قرار داد.

ظاهراً رونالدو روزهای خوبی در عربستان سپرسمی‌کند و هیچ ‏قصدی برای بازگشت به اروپا ندارد. شاید حتی النصر آخرین تیم باشگاهی رونالدو در دوران فوتبالش باشد. رونالدو در یک مصاحبه گفته بود لیگ عربستان ‏می‌تواند به زودی از لیگ هلند و لیگ ترکیه پیشی می‌گیرد. او نه تنها تصمیم اجباری نگرفته است؛ بلکه ظاهراً از حضور خود لذت هم می‌برد.

 

Pooria
27 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *