درباره جورجینا همسر رونالدو

درباره جورجینا همسر رونالدو ، جورجینا رودریگز یکی از معروف ترین شخصیت اینستاگرامی و همسر رونالدو فوتبالیست مشهور دنیا است. این مدل معروف زندگی سختی را قبل از آشنایی با رونالدو داشته است. او در یک خانه تگ و مشترک با درآمد 250 پوندی از فروشندگی امورات خود را می گذراند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

جورجینا رودریگز بیوگرافی

جورجینا رودریگز مدل معروف و همسر کریس رونالدو که فارغ التحصیل رشته مطالعات مالی در مقطع مستر بوده است. فعالیت اصلی خودش را به عنوان فروشندگی آغاز کرد. این مدل 168 سانتی متر قد و 54 کیلو وزن دارد.

Georgina Rodriguez همسر کریستیانو در تاریخ 7 بهمن 1373 در شهر جاکا از مادر اسپانیایی و پدر آرژانتینی بدنیا آمد. او تنها یک خواهر بنام ایوانا دارد. در سال 2019 خبری به بیرون درز کرد که پدر 69 ساله اش جوج رودریگز یکی از قاچاق چی های مشهور کوکائین است که ده سال از عمرش را در زندان سپری نموده است.

جورجینا رودریگز بیوگرافی

جورجینا چند سال دارد

شاید شما به عنوان یکی از طرفداران و هواداران رونالدو و همسرش از خودتان بپرسید که جورجینا چند سالشه ؟ جورجینا رودریگز متولد 27 ژانویه 1994 در کشور اسپانیا یک مدل و ورزشکار و همسر فوتبالیست مشهور دنیا کریستیانو رونالدو است.

جورجینا رودریگز هرناندز، مدل و اینفلوئنسر اسپانیایی است. متولد بوینس آیرس آرژانتین است و 29 ساله می باشد. فرزندان مشترک او و کریس بنام های آلانا مارتینا دوس سانتوس آویرو، بلا اسمرالدا دوس سانتوس آویرو می باشد.

 

آیا جورجینا همسر رونالدو است

جورجینا بعد از مدتی که در انگلیس حضور داشت، به کشور اسپانیا برگشت. خانم رودریگز به دلیل چهره زیبا و جذابیت بالا در فروشگاه D&G مشغول فعالیت در زمینه فروشندگی شد. سپس در فروشگاه گوچی فعالیتش را آغاز کرد. در سال 2016 زمانی که رونالدو در تیم رئال مادرید بازی می کرد، به عنوان بازیکن این تیم در جریان خرید از این فروشگاه مشهور توجهش به جورجینا جلب شد.

جورجینا نخستین بار وقتی کریس رونالدو را دید از قد بلند و هیکل زیبایش خوشش آمد. حتی باعث جلب توجهش نیز شد و زمانی که مقابلش ایستاد و با لرزش در یک نگاه عاشق کریستیانو شد. جورجینای خجالتی باعث شد بعد از آشنایی با رونالدو مدتی بهم بریزد، کریس مدت ها آشنایی خودش را با جورجینا ادامه داد و حتی مراقبت و نحوه علاقه اش را نیز به او مطرح کرد تا توانست در کنار فوتبالیست مشهور باقی بماند.

آیا جورجینا همسر رونالدو است

زندگی جورجینا در روستا

جورجینا قبل از آشنایی با کریس رونالدو یک زندگی معمولی را داشت او در روستای خاکا در شمال اسپانیا در کنار پدرش خورخه فوتبالیست سابق آرژانتینی و مادر اسپانیایی اش زندگی می کرد. جورجی در کودکی علاقه داشت که رقصنده باله شود. اما به دلیل عدم توانایی پرداخت هزینه های این کلاس ها، رویاهای خودش را کنار گذاشت و به دنبال مد و فشن رفت. از کودکی رویاهای زیادی داشت و همانند رونالدو زندگی اش را در یک خانه سقف حلبی شروع کرد و به دنبال رویاهای بزرگش بود.

درباره جورجینا همسر رونالدو

زندگی در خانه‌ای کوچک و مشترک

جورجینا وقتی به سن بزرگسالی رسید به اوئسکا شهری کوچک آمد و به عنوان پیش خدمت فعالیتش را شروع کرد. او که از زندگی در شهر کوچک و هم خانه شدن با چند جوان دیگر خسته شده بود. دیگر زندگی فقیرانه خودش را نمی خواست و این بار به شهر ساحلی سن سباستین رفت و در مغازه ماسیمو دوتی شغلش بدست آورد. اما با اینکه درآمدش بهتر شد ولی آنجا را نیز ترک کرد. همیشه به دنبال کارهای لوکس و جدید بود و دوست داشت که انگلیسی صحبت کردن را یاد بگیرد.

در سن 17 سالگی به انگلیس رفت و در منزل خانوادگی خودش در بریستول در سال 2012 ساکن شد. در آنجا به خوبی زبان انگلیسی را یاد گرفت و ساعتی 9.5 پوند درآمد داشت. زبان او بسیار قوی و عالی بود و توانست به اسپانیا برگردد و در فروشگاه خرده فروشی مادرید کار کند و خودش را نشان دهد.

عشق در نگاه اول جورجینا و کریس

عشق در نگاه اول جورجینا و کریس

جورجینا سرانجام به شغل رویایی خودش به عنوان فروشنده گوچی در سال 2016 دست یافت، توانست در این فروشگاه با ستاره فوتبال دنیا آشنا شود. روزهای بعد آشنایی با این فوتبالیست، زندگی اش را تغییر داد. آنها در یک فضای آرام و خارج از محیط کار باهم صحبت می کردند. جورجینا در یک نگاه عاشق کریستیانو شد.

 

نگاهی به باشگاه فوتبال النصر عربستان صعودی، تیم آسیایی که کریستین رونالدو را جذب کرد

 

دردسرهای رابطه کریس و جورجینا در روزهای اول

زوج ورزشکار و جذاب همیشه روابط خود را در ابتدا از دید بقیه پنهان می کردند. زوجی که همیشه پنهانی باهم قرار می گذاشتند. وقتی همه مردم متوجه شدند که آنها همدیگر را ملاقات می کنند، دائما مردم به فروشگاه جورجینا رفته تا بتوانند کریس را از نزدیک ببینند. مدیران فروشگاه بلاخره به دلیل هجوم مردم برای عکس گرفتن ترسیدند که مشکلاتی به وجود آید و خانم کریس را بعد از 8 ماه در شغل رویایی اش اخراج نمودند. تماس های رونالدو باعث شد تا شغل دیگری در پرادا به جورجینا داده شود و در این فروشگاه بزرگ ماهانه 1000 پوند دریافت می کند.

روابطش با رونالد باعث شد تا این شغل را نیز از دست بدهد. مشتریان برای دیدن رونالدو به این فروشگاه می رفتند و از جورجینا می خواستند که با آنها سلفی بگیرد. مدیریت این فروشگاه نیز تصمیم گرفت که او را کنار بگذارد.

 

والدین سربلند

جورجینا در نوامبر 2017 اولین فرزند دختر خود بنام آلانا مارتینا را بدنیا آورد. از خاطرات خوبش در این باره گفت که وقتی از بیمارستان به خانه رفتم کریس یک شام عالی سفارش داد. من خوشبخت ترین همسر دنیا بودم. آلانا دختر من به خانواده دوست داشتنی رونالدو افزوده شد. حالا من 4 فرزند در کنار کریس دوست داشتنی دارم. البته کریس به من گفت که می خواهد 7 تا فرزند داشته باشد. اما این از نظر من کمی متفاوت است. حتی جورجینا در ادامه گفت که در 10 سال آینده من را با بچه های بیشتر نمی بینید.

درباره جورجینا همسر رونالدو

ایا رونالدو با جورجینا ازدواج میکند

ایا رونالدو با جورجینا ازدواج میکند

کریس رونالدو بازیکن 37 ساله پرتغالی تیم النصر عربستان می باشد. او در سال 2023 به همراه جورجیا رودریگس و 5 فرزندش با یک قرارداد 25 ساله به مبلغ 200 میلیون یورو در سال به عربستان سعودی رفت. اقامت ستاره پرتغالی و مدل آرژانتینی جنجال های زیادی را در این کشور به وجود آورد. با توجه به اینکه رونالدو و جورجینا ازدواج نکرده اند. اما زندگی مشترک شان زیر یک سقف با قوانین عربستان سعودی و کشور مسلمان جور در نمی آید.

معمولا در کشور عربستان زندگی بدون ازدواج غیرقانونی به حساب می آید. مقامات سعودی این تخلف بازیکن فوتبال را نادیده گرفته اند. اگرچه قوانین عربی زندگی مشترک بدون عقد را کاملا ممنوع می داند. ولی مقامات در این باره چشم پوشی کرده اند. معمولا از این قوانین برای مشکلات و جرم ها استفاده می شود. مقامات عربستانی درباره خارجی ها و سلبریتی های جهانی دخالتی نمی کنند. قانون سعودی ها زندگی مشترک خارج از ازدواج را ممنوع می داند.

 

آیا رونالدو و جورجینا ازدواج می‌کنند؟

ستاره تیم النصر قبلا هم گفت که علاقه دارد با جورجینا ازدواج کند و این قصد را هم کرده است. تاریخ ازدواج آنها نیز مشخص نشده است. کریس رونالدو در ماه نوامبر سال قبل بیان داشت که الان در این باره فکری نمی کنم و در آینده قطعا اینکار را انجام خواهم داد. فکر می کنم هم من و هم جورجینا لیاقتش را داریم. الان فعلا در برنامه هایمان نیست و در آینده با او ازدواج خواهم کرد.

 

جورجینا چند بار ازدواج کرده

زمانی که کریس و جورجینا باهم ازدواج نمایند، بعید است که جورجینا حتی در صورت طلاق که بعید به نظر می رسد دوباره به شغل فروشندگی خودش باز گردد. تمام نگرانی های مالی جورجینا در تعهدنامه قبل از ازدواج برطرف می شود.

السپت کیندر رئیس حقوق خانواده در شرکت اصلی منچستر به «سان» گفت: «در تعهدنامه پیش از ازدواج مطمئن خواهیم شد که حق و حقوق جورجینا و دخترشان در صورت طلاق به صورت منصفانه رعایت شود.

سهمش ده ها میلیون پوند می باشد و به اندازه نصف دارایی رونالدو هم نمی شود و این نکته تعهد نامه قبل از ازدواج است. قوانین طلاق د کشور اسپانیا با جاهای دیگر فرق دارد و برای اشخاصی نظیر جورجینا با پول کمتری نسبت به دیگری ازدواج می کنند اصلا خوب نیست. البته هیچ مشکلی در آینده ازدواج این دو زوج به چشم نمی خورد.  جورجینا تنها یکبار ازدواج کرده و آنهم با کریس رونالدو بوده است.

جورجینا چند بار ازدواج کرده

جورجینا رودریگز کجایی است

حتما از خودتان می پرسید که جورجینا از کدام کشور است  ؟ جورجینا رودریگز اصالتا اهل کشور آرژانتین و شهر بوینس آیرس است. او در روستایی در اسپانیا از دوران کودکی زندگی کرده است. پدرش آرژانتینی و مادرش اسپانیایی است.

 

درباره جورجینا همسر رونالدو

عکس های جورجینا

در ادامه تصاویر و عکس های جدید جورجینا و فرزندانش و رونالدو را باهم مشاهده خواهیم کرد.

جورجینا چند بار ازدواج کرده

عکس های جورجینا عکس های جورجینا عکس های جورجینا عکس های جورجینا عکس های جورجینا عکس های جورجینا

 

 

فیلم های جورجینا همسر رونالدو

در ادامه فیلم های جورجینا رودریگز را برای شما نمایش می دهیم.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *