دربی جوانان تهران برگزار شد

دربی جوانان تهران برگزار شد ، تیم های جوانان پرسپولیس و استقلال تهران در یک دربی در مقابل هم قرار گرفتند. این مسابقه که امروز در ورزشگاه امام رضا برگزار شد.

برگزاری دربی جوانان استقلال و پرسپولیس

به گزارش سایت ورزشی ، یک مسابقه رسمی بین دو تیم جوانان استقلال و پرسپولیس از ظهر امروز در ورزشگاه امام رضا به میزبانی استقلالی ها برگزار شد. در این بازی که هر دو تیم نیاز به کسب امتیاز داشتند. اما در پایان پرسپولیس پیروز میدان شد.

بازیکنان مطرح استقلال و پرسپولیس نظیر مهدی فنونی زاده، محسن خلیلی، محمد محمدی، آرش برهانی در این دیدار به همراه علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال مسابقه را از نزدیک تماشا نمودند. مسابقه ای جذاب و هیجان انگیز که در بین 200 تماشاگر در ورزشگاه برگزار شد. همچنین در این مسابقه زنان نیز به عنوان تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند و یک هیجان جذاب و شور انگیزی را بر روی سکوهای تماشاگر ایجاد کردند. در سال های اخیر کمتر بانوان در ورزشگاه های بازی های جوانان حاضر شده بودند و امروز رسما حضور بانوان یک نقطه عطف در فوتبال ایران می باشد.

 

نتیجه دیدار مسابقه جوانان استقلال و پرسپولیس:

رسما دربی جوانان تهران برگزار شد و نیمه اول نیز بدون گل و با نتیجه مساوی به پایان رسید. در نیمه دوم اما بازی هیجان انگیزتر و با حملات بیشتری آغاز شد. هر دو تیم سعی کردند که حملات بیشتری را انجام دهند تا امتیاز کامل مسابقه را بدست آورند. در این مسابقه یاسر همرنگ داور لیگ برتری فوتبال بزرگسالان نیز حضور داشت و رسما داور دربی جوانان را نیز برعهده داشت. این داور در بازی روز قبل استقلال و مس کرمان نیز سوت زد.

در دقیقه 65 بازی نیز استقلالی ها یک خطا را بر روی پرسپولیسی ها انجام دادند و داور مسابقه پنالتی گرفت. سرمربی جوانان استقلال نیز آقای سیاوش اکبرپور بود که بسیار عصبی شد و همین موضوع باعث اخراج همرنگ از مربیان استقلال شد.

پنالتی به گل تبدیل نشده است. پرسپولیسی ها حملات خود را افزایش دادند و در دقیقه 78 نیز به گل رسیدند. آرش هاشمی توانست گل این بازی را به ثمر برساند. این صحنه جذاب و تکنیکی که توسط بازیکنا پرسپولیس انجام شد و با یک پاس هاشمی او به محوطه جریمه نزدیک شده و با یک شوت محکم دروازه را باز کرد و تیم پرسپولیس جوانان را پیش انداخت.

اما تیم جوانان استقلال بعد از دریافت گل موقعیت های زیادی را از دست دادند. آنها حتی در برابر دروازه پرسپولیس شوت را به بیرون زدند که باعث شد یک موقعیت بسیار عالی از دست برود. در پایان نیز مسابقه با نتیجه 1-0 به نفع پرسپولیس تمام شد. حالا شاگردان مهدی عطالو با کسب 59 امتیاز با تیم استقلال با همین امتیاز در صدر قرار دارند و برای قهرمانی تلاش زیادی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *