دربی مادرید در سوپرکاپ اسپانیا / رئال مادرید 5 – 3 اتلتیکومادرید

رقابت‌های چهارچانبه‌ی سوپرکاپ اسپانیا در ریاض در حال برگزاری است. شب گذشته، دربی مادرید در سوپرکاپ اسپانیا برگزار گردید. رئال مادرید موفق شد رقیب دیرینه خود را در یک مسابقه مهیج 8 گله شکست دهد.

خلاصه

رئال مادرید پس از دربی هیجان انگیز به فینال سوپرکاپ اسپانیا راه یافت.

رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید پیروز شد.

رقابت در عربستان با دو گل در وقت های اضافه مشخص شد.

لوس بلانکوس روز یکشنبه در فینال به مصاف بارسلونا یا اوساسونا خواهد رفت.

دربی مادرید در سوپرکاپ اسپانیا

به گزارش ورزشی، رئال مادرید پس از غلبه بر رقیب شهری اتلتیکو در یک مسابقه هیجان انگیز هشت گل که در وقت های اضافه فاصله زیادی را پشت سر گذاشت، برای سومین سال متوالی به فینال سوپرکاپ اسپانیا راه یافت.

فوتبال اسپانیا به طور موقت در این هفته برای مسابقات کوچک سالانه به عربستان سعودی نقل مکان کرده است، دربی مادرید اولین مرحله از دو نیمه نهایی بود و بارسلونا در روز پنجشنبه به مصاف اوساسونا می رود.

دو طرف در نیم ساعت ابتدایی پر تپش 4 گل به ثمر رساندند. ماریو هرموسو اتلتیکو را تنها پس از 6 دقیقه پیش انداخت. لوس بلانکوس سپس با دو گل در فاصله 9 دقیقه از مدافعان آنتونیو رودیگر و فرلاند مندی، نتیجه را چرخاند.

آنتوان گریزمان قبل از پایان نیمه بازی را به 2-2 برگرداند و با 174 گل خود به بهترین گلزن تاریخ اتلتیکو تبدیل شد. تا این باشگاه با 173 گل لوئیس آراگونس را پشت سر بگذارد.

سپس اتلتیکو فکر کرد که برای اولین بار از سال 2020 که رودیگر گل به خودی زد، برای رسیدن به فینال سوپرکوپا به اندازه کافی تلاش کرده است. اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

دقایق پایانی جنجالی

دقایق پایانی جنجالی

دنی کارواخال که پیش از این یک فرصت باشکوه را از دست داده بود تا رئال را به برتری برساند، با گل تساوی دراماتیک دقیقه 85 بازی را به تساوی کشاند و بازی به وقت اضافه رفت. این به اندازه فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2014 بین این دو دراماتیک نبود، اما مطمئناً یادآور آن بازی خاطره انگیز بود.

وقت اضافه یک ماجرای پرتنش بود که تا دقایق پایانی به نظر می رسید مسابقه به سوی ضربات پنالتی پیش می‌رود. در عوض، یک گل به خودی دیگر – این بار از استفان ساویچ از اتلتیکو – باعث برتری رئال شد.

با ناامیدی روزافزون تیم دیگو سیمئونه و خروج یان اوبلاک برای کمک به حمله تیمش ، یک ضد حمله رئال توسط براهیم دیاز در وقت‌های پایانی وقت اضافی در نهایت به نفع رئال تمام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *