درخشش دیرهنگام وحید امیری در پرسپولیس

درخشش دیرهنگام وحید امیری در پرسپولیس ، وحید امیری از جمله بازیکنان گلزن و تکنیکی تیم پرسپولیس در سال های اخیر بوده است. اما وحید بعد از جام جهانی نقش زیاد پر رنگی در این باشگاه ایفا نکرد. وحید تا هفته بیستم هیچ پاس گلی برای فوتبالیست های تیمش ارسال نکرد. وحید در لیگ جاری درخشش دیرهنگام داشت. در ادامه سایت ورزشی همراه ما با این خبر مهم باشید.

 

بازی وحید امیری در تیم پرسپولیس تهران:

به گزارش سایت ورزشی ، امیری بعد از گذشت دو سوم لیگ برتر فوتبال ایران بلاخره نمایش درخشان خودش را در ترکیب تیمش نشان داد. ستاره شماره 19 پرسپولیسی ها قبل و بعد از جام جهانی بازی کاملا معمولی از خودش به نمایش گذاشت. وحید اما بازی درخشان خودش را به یکباره در بازی سپاهان در جام حذفی نمایش داد و ظاهر اشتباه عجیب و گل سپاهان برایش سنگین بود و باعث برخوردن او شد و یکباره یک وحید امیری جدیدی در ورزشگاه ظهور کرد.

شروع بازی فوق العاده وحید امیری در بازی جام حذفی:

وحید امیری بهترین بازی خودش را در نیمه دوم بازی با سپاهان در جام حذفی به نمایش گذاشت. او بهترین پاس گل های فصل را برای سیامک نعمتی ساخت. نکته قابل توجه اینکه با بررسی بازی های این فصل پرسپولیس نشان می دهد وحید خان از ابتدای فصل تا بازی با سپاهان در جام حذفی، هیچ پاس گلی از سوی این بازیکن رخ نداد. در بازی با سپاهان اولین پاس گل خودش را به سیامک نعمتی داد.

وحید امیری در هفته بعد و در لیگ نیز به درخشش خودش ادامه داد و به مهدی عبدی نیز پاس گل داد. اولین پاس گل خودش را در لیگ 22 ثبت کرد. وحید در بازی لیگ برتر چند روز پیش نیز سبب شد اولین گل مهدی عبدی در لیگ جاری به ثمر برسد و اولین پاس گل خودش را نیز به ثبت برساند.

وحید امیری حالا با 4 پاس کلیدی و مهم در بازی با نفت توانست یکی از آنها به پاس گل سوم سرخپوشان و گل زدن مهدی عبدی تبدیل شود. بهترین بازیکن بازی با پرسپولیس در مقابل نفت مسجد سلیمان لقب گرفت. او به عنوان نخستین انتخاب بازیکن برتر زمین در لیگ 22 شد. حالا وحید امیری در بازی با نفت بالاتر از علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی قرار گرفت و برترین بازیکن میدان لقب گرفت. به نظر شما وحید امیری در ادامه بازی ها عملکرد بهتر و موفق تری خواهد داشت؟ لطفا نظرات تان را در بخش کامنت ها درج نمایید.

mohamadnd
1 مارس 2023

1 دیدگاه در “درخشش دیرهنگام وحید امیری در پرسپولیس

  1. سلام

    وحید امیری موتورش دیر روشن میشه ولی اگر روشن بشه هیچکس جلودارش نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *