دردسر مصاحبه تاج برای مدیران تیم پرسپولیس

دردسر مصاحبه تاج برای مدیران تیم پرسپولیس ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال یک مصاحبه درباره دریافت پاداش آسیایی تیم پرسپولیس انجام داد. این مصاحبه برای مدیریت این باشگاه درسرهایی را به وجود آورد. در ادامه سایت ورزشی با این خبر همراه ما باشید.

 

دردسر مصاحبه تاج برای مدیران تیم پرسپولیس

به گزارش سایت ورزشی ، اظهارات مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در یک مصاحبه جنجالی باعث شد تا برای مدیران پرسپولیس مشکلاتی را به وجود بیاورد. جناب تاج در این صحبت ها بیان داشت که پرسپولیسی ها به زودی طلب های خود را از AFC دریافت می کند. همین موضوع باعث شد تا برخی از طلبکاران این باشگاه برای دریافت مطالبات خود اقدام نمایند.

مهدی تاج در یک مصاحبه و اظهار نظر بیان داشت که با توافق هایی که بین اینفانتینو و شیخ سلمان انجام شد، به زودی مطالبات و طلب های دو باشگاه تهرانی یعنی پرسپولیس و استقلال از کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت خواهد شد. تاج در ادامه گفت که چه مبالغی این دو باشگاه طلب دارند و مبالغ در روزها یا هفته های آینده به حساب فدراسیون می آید و در یک پروسه پرداخت در اختیار دو باشگاه پایتخت قرار می گیرد.

 

وعده های وسوسه انگیز برای طلبکاران:

این وعده ها و صحبت های تاج باعث شد تا چند روز اخیر برخی از طلبکاران سابق باشگاه به تکاپو بیفتند. و به دنبال مبالغ خود از این باشگاه ها باشند. برخی از طلبکاران سابق باشگاه از درویش و بقیه مدیران زیر مجموعه با ملاک قرار دادن وعده های تاج و گمان اینکه باشگاه پاداش خود را دریافت کرد می خواهند مطالبات خود را دریافت نمایند. مدیریت باشگاه نیز در این مدت تلاش زیادی کرد تا توضیحاتی ارائه دهد. که هنوز هیچ پاداشی وصول نشده و تنها در حد وعده و وعید بوده است. ظاهرا صحبت های تاج به مذاق مدیران باشگاه پرسپولیس چندان خوش نیامد و آنها را شدیدا دچار مشکل کرده است

mohamadnd
28 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *