مارتینز دروازه بان آرژانتین قهرمان مردم کشورش شد

امیلیانو مارتینز دروازه بان آرژانتین در بازی فینال جام جهانی قهرمان مردم کشورش شد ، امیلیانو مارتینز دروازه بان آرژانتین در بازی فینال قهرمان مردم کشورش شد! به گزارش سایت “ورزشی” در مسابقه فینال جام جهانی قطر 2022 ، آرژانتین در برابر فرانسه در ضربه های پنالتی شکست خورد. آنها توانستند برای بار سوم در طول تاریخ قهرمان جام جهانی شوند.

امیلیانو مارتینز دروازه بان آرژانتین در بازی فینال قهرمان مردم کشورش شد

یاران مسی به سرمربیگری اسکالونی توانستند تا دقیقه های پایانی 2-0 از فرانسه پیش بیفتند. ولی در نیمه دوم و دقیقه 70 به بعد اسیر یاران دشان شدند و کار آنها در 90 دقیقه قانونی به تساوی رسید. مارتینز گلر تیم آرژانتین در مقابل امباپه نتوانست واکنش خاصی نشان دهد و در دو ضربه گل بخورد. کار آنها به وقت های اضافی کشیده شد.

در دقیقه های اضافی نیز امباپه توانست از روی نقطه پنالتی بار دیگر به این گلر آرژانتینی گل بزند و مهارت های خاص او را برای پنالتی گیری زیر سوال ببرد. حالا انگیزه امیلیانو به شدت کم شد. حالا که همه منتظر رفتن بازی به پنالتی شدند، این دروازه بان یک سوپر سیو عالی داشت و جلوی شوت خروس ها را گرفت و امیدها را در نیمکت آلبی سلسته زنده کرد.

دروازه بان آرژانتین قهرمان مردم کشورش شد
امیلیانو مارتینز دروازه بان آرژانتین در بازی فینال جام جهانی

دروازه بان قهرمان آرژانتین

قهرمان بازی فینال دروازه بان آرژانتین شد
بازی فینال جام جهانی آرژانتین و فرانسه

عملکرد بی نظیر امیلیانو مارتینز دروازه بان آرژانتین در پنالتی ها

دروازه بان آرژانتین در بازی فینال جام جهانی و در پایان بازی یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین بازیکنان تیم ملی کشورش شد. او بعد از دریافت پنالتی های هلند در این جام، توانست خودش را به عنوان یک گلر پنالتی گیر بشناساند. این موضوع حتی در فینال فرانسه آرژانتین نیز بارها مطرح شد.

مارتینز در اولین ضربه در پنالتی در مقابل امباپه مغلوب شد و گل خورد. ولی بهترین واکنش اش را در ضربه کومان آغاز نمود. و دروازه پنالتی گیر آرژانتین دست ستاره بایرمونیخ را خواند و یک واکنش دیدنی از خودش نشان داد و ضربه این بازیکن را دفع کرد تا آرژانتینی ها پیش بیفتند.

امیلیانو مارتینز قهرمان مردم کشورش شد
امیلیانو مارتینز قهرمان مردم کشورش شد
امیلیانو مارتینز قهرمان کشور آرژانتین در جام جهانی
امیلیانو مارتینز قهرمان کشور آرژانتین در جام جهانی

رقص نفرت انگیز علیه فرانسه و امباپه در فینال

این دروازه بان در ضربات پنالتی توانست زهر چشمی از بازیکنان فرانسوی بگیرد. شوآمنی در مقابل این گلر قهرمان قرار گرفت و هیبت این دورازه بان باعث شد تا شوآمنی نیز توپش را به بیرون دروازه بفرستد و کار را برای فرانسه سخت کند. مارتینز با حرکات موزون خودش توانست روحیه فرانسوی ها را از بین ببرد.

رقص نفرت انگیز علیه فرانسه و امباپه در فینال
رقص نفرت انگیز علیه فرانسه و امباپه در فینال
رقص نفرت انگیز علیه فرانسه
رقص نفرت انگیز علیه فرانسه
دروازه بان آرژانتین قهرمان
دروازه بان آرژانتین قهرمان

دروازه بان آرژانتینی بعد از زدن گل توسط مونتیل از حس خوشحالی زیاد یک حالت رهایی را بر روی زمین تجربه نمود و لحظاتی خودش را خارج از جو ورزشگاه می دید. ستاره های آرژانتینی به سراغش رفتند تا جشن قهرمانی تیم ملی کشورشان را برگزار کنند. قطعا داشتن یک دروازه بان پنالتی گیر نیز می تواند در پیروزی تیم ملی کشور خصوصا در حساس ترین فینال فوتبالی تاثیر به سزایی داشته باشد. گلر آلبی سلسته توانست در پایان بازی خاطره خوشی در ذهن مردم کشورش ثبت کند.

آخرین اخبار و حواشی جام جهانی 2022 را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *