‏پروژه بازسازی نوکمپ امروز شاهد یک اتفاق عجیب بود. درگیری عجیب در نوکمپ جدید که در آن نزدیک بود کارگران بمیرند! دعوای ‏گسترده بین کارگران پروژه که به مجروح شدن تعدادی از آنها منجر ‏شد. ‏

درگیری عجیب در نوکمپ جدید

به گزارش وب سایت “ورزشی“، بارسلونا برای اینکه استادیوم ‏تاریخی‌اش نوکمپ را به موقع افتتاح کند به پروژه ساخت‌و‌ساز ‏نوکمپ جدید سرعت بالایی بخشیده‌است. اما امروز از سایت پروژه خبری عجیب پخش شد.

تعداد زیادی از کارگران شاغل در پروژه نوکمپ با هم درگیری بسیار شدیدی داشتند. اما در نهایت با دخالت پلیس در محل این درگیری به پایان رسید. گزارش‌ها ‏نشان می‌دهد که چندین نفر توسط پلیس بارسلونا دستگیر شد‌اند. برخی از ‏کارگران به دلیل جراحات وارده در درگیری راهی بیمارستان شدند.

رادیو کادنا کوپه اعلام کرد در این دعوا که میان ده‌ها نفر از کارگران پروژه صورت گرفته‌بود، دو نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. نیروهای پلیس نیز چهار کارگر را دستگیر کردند.

یکی از شاهدان عینی به رادیو کادنا کوپه گفت که درگیری در مقابل ‏ورودی پروژه در خیابان آریستیدیس میلول اتفاق افتاده‌است. او ‏گفت شاهد درگیری تعداد بسیارزیادی از کارگران بودهاست. درگیری آنقدر شدید بود که احتمال قتل نیز در آن می‌رفت.

استادیوم نیوکمپ کی آماده می‌شود؟

بارسا ابتدا طوری برنامه‌ریزی کرده بود که همزمان با صد و بیست و ‌‏پنجمین سالگرد تاسیس باشگاه نیوکمپ جدید را آماده بهره‌برداری کند. اما ‌‏بعد در روند ساخت‌و‌ساز مشکلاتی رخ داد. بعد مشخص شد رسیدن ‌‏به تاریخ بازگشایی در ماه نوامبر سال جاری غیرممکن است. پس از آن ‌‏بارسلونا گفت تاریخ بازگشایی را به 15 دسامبر منتقل کرده است. حالا آن‌ها اطمینان ‌‏دارد از آن زمان به بعد بازی‌هایش را در نوکمپ جدید برگزار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *