در انتظار رونمایی از دستیاران امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران

در انتظار رونمایی از دستیاران امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران ، در این بخش دستیاران امیر قلعه نویی را جلسه امروز با مسئولان فوتبال معرفی می شوند. قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران رسما یک جلسه با فدراسیون برگزار کرده است. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

در انتظار رونمایی از دستیاران امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران

به گزارش سایت ورزشی ، در روز قبل فدراسیون فوتبال رسما اعلام نمود که امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است. در همین ارتباط جلسه ای نیز امروز با مسئولان فدراسیون برگزار خواهد کرد. بر اساس گفته ها یکی از موضوعات مهم و مورد بحث دستیاران امیر قلعه نویی هستند. احتمالا سه دستیار خارجی و دو دستیار داخلی امیر قلعه نویی را در امر هدایت تیم ملی ایران کمک خواهند کرد ولی باید دید این افراد چه کسانی هستند.

 

دستیاران امیر قلعه نویی

در نهایت انتظارها به پایان رسید، همانطور که قبلا خدمت شما عرض کردیم امیر قلعه نویی در بازی پرگل دیروز سیرجانی ها رسما لحظات آخر از این تیم خداحافظی کرد و رسما سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد.

بعد از بازی گل گهر سیرجان در مقابل نفت مسجد سلیمان با پیروزی پرگل سیرجانی ها پایان یافت. در پایان این مسابقه امیر خان از هواداران و طرفداران گل گهر خداحفظی کرد و مردم به شدت او را مورد تشویق قرار دادند.

فدراسیون فوتبال به طور رسمی از امیر قلعه نویی رونمایی کرد. قرار است امیر قلعه نویی امروز جلسه ای را با مسئولان فوتبال برگزار کند و تا درباره مسائل مختلفی صحبت کند. گفته می شود در جلسه امروز قرار است امیر قلعه نویی لیست دستیارهای مد نظر خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کند.

گویا سه دستیار خارجی و دو دستیار ایرانی امیر قلعه نویی را همراهی خواهند کرد. البته در فیفادی پیش رو دستیارهای ایرانی در کنار امیر قلعه نویی حضور خواهند داشت و دستیارها و مربیان خارجی که مدنظر سرمربی تیم ملی هستند، بعد از فیفادی به تیم ملی ایران اضافه خواهند شد. تیم ملی ایران در فیفادی در مقابل تیم ملی روسیه قرار خواهد گرفت و یک بازی دوستانه انجام می دهند.

mohamadnd
13 مارس 2023

1 دیدگاه در “در انتظار رونمایی از دستیاران امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران

  1. دستیاران امیر قلعه نویی حتما باید خارجی باشه و از بهترین مربی های معروف دنیا باشن،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *