دزد به خانه جک گریلیش زد / سرقت‌های سریالی از ستارگان لیگ برتر

هنگامی که ستاره انگلیسی منچسترسیتی مشغول بازی با اورتون بود، دزد به خانه جک گریلیش زد. در جریان دزدی، پول، ساعت و جواهرات او به سرقت رفت.

دزد به خانه جک گریلیش زد

دزد به خانه جک گریلیش زد

خانواده بخت برگشته جک گریلیش هنگام ورود گروهی از دزدان به خانه بازیکن، آژیر خطر را به صدا درآوردند. تعداد از اقوام و دوستان گریلیش در خانه‌ی او جمع شدند تا بازی او و تیمش را مقابل اورتون از تلویزیون تماشا کنند. ناگهان سروصداهایی شنیدند. سگ‌ها نیز دیوانه‌وار پارس می‌کردند. ساشا آتوود نامزد گریلیش، والدین، پدر بزرگ و خواهر برادرانش در این خانه‌ی جدید او سعی کردند جایی برای پنهان شدند پیدا کنند.

پلیس بلافاصله در محل حادثه حاضر شد و با بالگرد به جستجو در اطراف پرداخت. به همسایه‌ها گفته شد که تا اطلاع ثانوی در خانه بمانند. علیرغم امنیت زیاد و حصار و نرده در اطراف خانه او، سارقین موفق به ورود به منزل شده و با یک میلیون پوند ساعت و جواهر متواری شدند. بازیکن ۲۸ ساله انگلیسی پس از پیروزی ۳-۱ سیتی سریع به خانه بازگشت و مسیرهای اطراف خانه خود را بررسی کرد.

یک منبع آگاه به سان گفت: «خانواده از ترس شوکه شدند. سارقین ساعت و جواهرات زیادی دزدیدند. این حمله زمانی مسابقه منچسترسیتی و اورتون از تلویزیون به صورت زنده پخش می‌شد. تمام خانواده در طبقه پایین در حال تماشای مسابقه بودند. خوشبختانه کسی آسیب ندی. اما همه وحشت زده بودند. بخاطر بزرگی ملک کسی متوجه ورود آنها نشد. این اولین حضور خانواده او بود و با آن آشنایی نداشتند.»

خانه مجلل جک گریلیش

خانه مجلل جک گریلیش

جک و ساشا سال پیش این عمارت هفت خوابه را خریداری کرده و به تازگی به آنجا رفتند. خانه آنها دارای یک سکوی هلیکوپتر، دریاچه قایق‌سواری و ماهیگیری، انبار شراب، زمین تنیس، زمین گلف و زمین‌های فوتبال و کریکت است. پلیس با حضور در خانه‌های همسایه، تلاش کرد که به کمک دوربینهای مداربسته، سارقین را ردیابی کند.

دقایقی پس از پایان بازی جک از این اتفاق مطلع شد و خود را به آنجا رساند. همسایه‌ها گفتند که پنج ون پلیس در محل دزدی حاضر شدند و یک هلیکوپتر پلیس با نور قرمز در اطراف آن محوطه می‌چرخید. تحقیقات همچنان ادامه دارد.

Pooria
29 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *