دستگیری آنتونی استوکس با کوکائین

دستگیری آنتونی استوکس با کوکائین ، بازی سابق تیم های پرسپولیس و تراکتور به جرم حمل کوکائین به مبلغ چهار هزار پوند دستگیر شد.

استوکس با کوکائین دستگیر و زندانی شد!

به گزارش سایت “ورزشی” آنتونی استوکس یکی از بازیکنان جنجالی تیم پرسپولیس و تراکتور یک جرم سنگین انجام داد. مهاجم 34 ساله سابق دو تیم لیگ برتری ایران مدتی ذست که فوتبال را کنار گذاشت. حالا نامش به عنوان یک حاشیه جدید مطرح شده است.

روزنامه سان انگلستان گزارش داد که استوکس مهاجم سابق آرسنال بعد از تعقیب و گریز با پلیس دستگیر و با یک مواد مخدر بنام کوکائین به ارزش 4000 پوند در ماشینش دستگیر شد. دستگیری آنتونی استوکس با کوکائین.

دستگیری آنتونی استوکس با کوکائین
دستگیری آنتونی استوکس با کوکائین

دستگیری فوتبالیست در ماشین

دستگیری آنتونی استوکس با کوکائین در خودرو صورت گرفت. او که از دست مامورها فرار می کرد و در یک تعقیب و گریز بازداشت شد. حتی این حادثه دیروز در منطقه کراملین در زادگاه خودش و در شهر دوبلین ایرلند اتفاق افتاد.

بعد از اینکه ماشین استوکس توسط پلیس متوقف شد و او با یک نفر دیگر توسط ماموران دستگیر شدند. پودرهای کوکائین نیز از ماشین آنها کشف و ضبط گردید. دیلی میل نیز نوشت پلیس دوبلین قبل از اینکه این دو شخص ماشین را رها کنند و پیاده فرار نمایند در سمت جنوب دوبلین آنها را دستگیر و روانه زندان کرد.

دستگیری آنتونی استوکس با کوکائین
دستگیری آنتونی استوکس با کوکائین

بازیکن سابق پرسپولیس و تراکتور به جرم حمل کوکائین دستگیر شد!

پلیس ایرلند بیان داشت که در یک عملیات اطلاعاتی آنها را توانستیم گیر بیاندازیم. یک گشت پلیس در ساعت اولیه جمعه 6 ژانویه به دنبال دو مرد بالای 30 سال را در رابتاط با حوادث رانندگی خطرناک در شهر دوبلین دستگیر کرد. بعد از آن مقداری مواد مخدر از ماشین آنها کشف شد. دستگیری آنتونی استوکس با کوکائین

سخنگوی پلیس گفت: هر دو شخص در ایستگاه کراملین گاردا بر اساس بخش 4 قانون عدالت کیفری 1984 بازداشت شده و در این ارتباط دستیگر نیز شدند. بعد از دستگیری نیز با قید وثیقه آزاد و قرار است در تاریخ بعدی در دادگاه حاضر شوند.

بازیکن سابق پرسپولیس و تراکتور به جرم حمل کوکائین دستگیر شد!
بازیکن سابق پرسپولیس و تراکتور به جرم حمل کوکائین دستگیر شد!

آنتونی استوکس بازیکن سابق تراکتور و پرسپولیس

آنتونی که در 2018 به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست. 24 بازی برای این تیم انجام داد و موفق شد تا 13 گل بزند. از این تیم تبریزی جدا شد. او سپس توسط باشگاه پرسپولیس به خدمت گرفته شد. بعد از سه بازی در ایام کرونا این تیم را ترک کرد و توانست مبلغ قرارداد خودش را نیز از سرخپوش ها بگیرد. دستگیری آنتونی استوکس با کوکائین

بازیکن پرحاشیه بعد از این نیز به دلیل آزار و اذیت همسرش در دادگاه حضور پیدا کرد. آنتونی سابقه بازی در آرسنال، سلتیک، بلکبرن، ساندرلند و کریستال پالاس را نیز دارد.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
10 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *