دعوا ادامه‌دار منچستریونایتد: چرا جیدون سانچو عذرخواهی نمی‌کند؟

در سال گذشته، درگیری تن‌هاگ و سانچو به یک حاشیه ادامه‌دار تبدیل شد. اما چرا چرا جیدون سانچو عذرخواهی نمی‌کند؟ مربی منچستریونایتد توضیح می‌دهد که چرا جیدون سانچو در دعوای اریک تن هاگ عذرخواهی نکرد.

خلاصه خبر

سانچو پس از انتقاد از میزان حضور او در ترکیب، علناً با تن هاگ درگیر شد.

وینگر به دلیل امتناع از عذرخواهی برای نیم فصل اول کاملا طرد و تبعید شد.

انتقال قرضی ژانویه به بوروسیا دورتموند، سانچو را برای سفر فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده کرد.

چرا جیدون سانچو عذرخواهی نمی‌کند؟

به گزارش ورزشی، بنی مک کارتی سرمربی منچستریونایتد مدعی شده که جیدون سانچو به خاطر اختلافش با اریک تن هاگ عذرخواهی نکرده‌است. همین رفتار نشان می‌دهد که قضاوت تن‌هاگ درست و بجا بوده‌است.

تن هاگ میزان کار و تلاش سانچو را در اوایل فصل زیر سوال برد. انتقادی که باعث واکنش عمومی از سوی سانچو شد . او در رسانه‌های خود، تن‌هاگ را یک ترسوی بدون تاکتیک خواند.

از سانچو خواسته شد که به خاطر اظهاراتش عذرخواهی کند. اما از انجام این کار خودداری کرد. همین موضوع منجر به تبعید طولانی مدت قبل از انتقال قرضی به بوروسیا دورتموند در ژانویه شد.

مک کارتی با ارائه دیدگاهی در مورد دشمنی بین سانچو و تن هاگ به 947 Joburg گفت : “اگر شما اهل خیابان هستید، هیچکس نمی‌خواهد عذرخواهی کند. شما اعتراف می‌کنید که خوب تمرین نمی‌کنید. تنبل هستید. یا هرجور تهمت و افترای دیگر را می‌شنوید. اما قرار نبود جیدون در چنین وضعی قرار بگیرد.

مربی شخصیت قوی‌ای دارد. او فقط گفت که تنها چیزی که می‌خواهد عذرخواهی است. جیدون فکر می‌کرد که هیچ اشتباهی مرتکب نشده‌است. او نمی‌دانست که چرا باید عذرخواهی کند. گاهی اوقات باید عذرخواهی کرد، زیرا یک بازیکن در برابر یک سرمربی هرگز برنده نخواهد شد.

“من به عنوان یک مربی، به عنوان یک دوست و به عنوان کسی که در کنار همین بچه‌ها بزرگ شده و راه و کار را می‌داند با جیدون صحبت کردم. اما جیدون گوش‌بکن نبود. او گفت: “من عذرخواهی نمی‌کنم. زیرا اگر این کار را بکنم، به خاطر تنبلی، پس برای همه‌چیز باید عذرخواهی کنم.

“من با مربی صحبت کردم و به او گفتم، می دانید، جیدون احساس می‌کند که اگر عذرخواهی کند، یعنی قبول کرده‌است که بازیکن تنبلی است. یعنی باید بپذرید که هر چه علیه او گفته شد، درست بود.»

تبعید سانچو به خانه‌ی قبلی

تبعید سانچو به خانه‌ی قبلی

سانچو در طول پنجره زمستانی به دورتموند بازگشت و به تیمش کمک کرد تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد. اما آینده او همچنان نامعلوم استو زیرا قرارداد قرضی با یونایتد شامل بند خرید نمی‌شود.

دورتموند به حفظ سانچو علاقمند است. اما گزارش شده است که اولویت را برای جذب یک بازیکن قرضی دیگر، یان مااتسن، مدافع چپ چلسی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *