دعوا در رختکن پاریس سن ژرمن | علت چیست

بحث در رختکن پاریس سن ژرمن بالا گرفت. نیمار در دعوا در رختکن پاریس سن ژرمن ساکت نماند.

گزارش شده که با مشاور ورزشی لوئیس کامپوس درگیر شده است. در این گزارش در ورزشی می خواهیم ببینیم دقیقا چه اتفاقی افتاده است؟

اوضاع نابسامان پاریس سن ژرمن در سال جدید

سال جدید هنوز برای پاری سن ژرمن خوب پیش نمی رود. اکنون از هفت بازی لیگ خود در سال 2023 سه شکست و یک تساوی کسب کرده و همچنین در یک شانزدهم نهایی کوپه دو فرانس حذف شده است.

همه اینها در حالی است که بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ نزدیک است. البته با مصدومیت کیلیان امباپه و لیونل مسی و دریایی از تردیدها در فرم آنها.

آخرین شکست در موناکو رخ داد. جایی که آنها 3 بر 1 از تیم موناکو شکست خوردند. تیم به دلیل ویروس معده چندین مهره را نداشت. اما این بهانه ای برای باشگاهی با چنین استانداردهای بالایی نیست.

آنچه مسلم است این ناکامی اخیر نشان داد که در رختکن مشکلات اساسی وجود دارد.

نیمار و لوئیس کامپوس: دعوا در رختکن پاریس سن ژرمن

به گزارش اکیپ فرانسه، بحث داغی بین برخی از اعضای تیم و مدیر ورزشی لوئیس کامپوس وجود داشت که برخی بازیکنان را به دلیل “تهاجمی نبودن” سرزنش کردند.

این به مذاق همه خوش نیامد. به خصوص دو بازیکن برزیلی مارکینیوس و نیمار، که مشکل پی اس جی برای آنها تهاجمی نبود.

ظاهراً دو طرف کلمات تند به زبان پرتغالی، زبان مادری شان، را رد و بدل کردند. این مبادله به دلیل شدت زیاد، چندین نفر از بازیکنان را غافلگیر کرد.

دعوا در رختکن پاریس سن ژرمن | نیمار باز هم یک طرف قضیه
دعوا در رختکن پاریس سن ژرمن | نیمار باز هم یک طرف قضیه

نیمار با عصبانیت از زمین خارج شده بود. او در برخی از مراحل بازی در حال حرکات و فحاشی دیده شد.

او حتی از عبارات انتقادی علیه برخی از هم تیمی هایش استفاده کرد. هوگو اکیتیکه مهاجم جوان فرانسوی یکی از این قربانیان بود. او از کلمات “رکیک” علیه هوگو اکیتیکه مهاجم 20 ساله استفاده کرد.

تنش و دعوا در رختکن پاریس سن ژرمن

انتقاد کامپوس خشم کامل برزیلی را برانگیخت. و اگرچه این موضوع، ابتدا در رختکن ماند اما اکنون آشکار شده است. باشگاه می‌خواست با بیرون آوردن یکی از کاپیتان‌ها مانند پرسنل کیمپمبه، تصویری آرام‌تر از اوضاع ارائه دهد.

او گفت: «مهم‌ترین چیز این است که با وجود همه چیزهایی که گفته می‌شود متحد بمانیم. علی‌رغم هر اتفاقی که می‌افتد، این پیام است، اگرچه پشت صحنه داستان متفاوت است.

پاری سن ژرمن روز سه شنبه و در بدترین زمان ممکن با آزمون سختی مقابل بایرن روبرو خواهد شد. تنش در رختکن، شک و تردید در فرم و مصدومیت دو بازیکن اصلی آنها کمکی نمی کند.

اولین فینال بزرگ فصل برای پاریسی ها فرا رسیده است.

نظرات نیمار باعث آزار هم تیمی هایش شد

رختکن رفتار او مقابل موناکو را دوست نداشت. نیمار نتوانست پاری سن ژرمن را به پیروزی مقابل موناکو برساند. او بدون کمک لیونل مسی یا کیلیان امباپه قادر به پیشرفت نبود. هر دوی آنها بخاطر مصدومیت، بازی را از دست داده بودند.

این واقعیت که پاری سن ژرمن یک باخت سخت دیگر را متحمل شد، انتقاداتی را از نیمار در رسانه ها و همچنین در خانه به دنبال داشت.

بر اساس گزارش ها در پاریس، لوئیس کامپوس، مشاور باشگاه پس از بازی در رختکن با نیمار و مارکینیوس درگیر شد.

جو تیم پس از آخرین نتایج ضعیف در لیگ 1 و کوپه دو فرانس ایده آل نیست. اکیپ، جزئیات رخ داده در رختکن و همچنین تنش در زمین را به بیرون درز داده است و نیمار ناامید از هم تیمی هایش شکایت می کند.

مسی و نیمار دو بازیکن کلیدی که مصدوم اند
مسی و نیمار دو بازیکن کلیدی که مصدوم اند

نیمار هم تیمی هایش در پاریس سن ژرمن را آزار می دهد

در این تیم تفرقه دیده می شود. و این نشانه خوبی نیست. چند روز مانده به مهم ترین بازی فصل، زیرا روز سه شنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ می رود.

تنش خاصی در اطراف نیمار وجود دارد که ویتینیا هافبک پاری سن ژرمن را سرزنش می کرد، زیرا او در یک سوم پایانی توپ های دقیقی دریافت نمی کرد.

این حرکات باعث آزار هم تیمی هایش شده است، چه آنها که از آنها انتقاد می کند و چه آنها که از جوانان دفاع می کنند. رهبران تیم در تلاش برای درک دلیل رفتار نیمار هستند.

 

Pooria
13 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *