دعوت محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در تیم ملی

دعوت محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در تیم ملی ، بعد از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی رسمی تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای مسابقات آماده می کند. حالا در عید نوروز ایران در برابر روسیه یک دیدار دوستانه در فیفادی دارد. فدراسیون فوتبال دو مدافع قدرتمند خودش را به تیم ملی دعوت کرد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

عملکرد ویژه مدافعان در تیم ملی فوتبال:

دفاع در فوتبال از اهمیت ویژه ای برخوردار است، همیشه مدافعان باید جلوی حملات تیم حریف را بگیرند. دو تا از مدافع خاص و قدرتمند تیم ملی نیز برای مسابقات پیش رو توسط فدراسیون فوتبال دعوت شدند. دو بازیکن باشگاه الاهلی قطر رسما به تیم ملی ایران دعوت شده اند. شجاع و محمد حسین از جمله بازیکنان خوب فوتبال هستند که در سال های اخیر عملکرد بی نظیری در پست مدافع تیم ملی داشتند. قطعا آنها می توانند به تیم امیر قلعه نویی کمک زیادی کنند.

دعوت محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در تیم ملی

به گزارش سایت ورزشی ، بعد از اینکه امیر قلعه نویی رسما به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. حالا بسیاری از مردم و طرفداران فوتبال علاقه دارند بدانند که چه بازیکنان و نفراتی به تیم ملی دعوت می شوند؟ چه مدافعان و مهاجمانی رسما در تیم امیرخان جای می گیرند؟

ظاهرا فدراسیون فوتبال این دو بازیکن را در پست دفاع می خواهد، و حالا حضور شجاع و کنعانی قطعی است. باید ببینیم که این دو چه زمانی در اردوی تیم ملی حاضر می شوند.

 

این دو بازیکن در تورنمنت جام جهانی اصلا شرایط مناسبی نداشتند. ولی خب ممکن است با حضور امیر قلعه نویی شرایط برای آنها بسیار بهتر شود. به نظر شما چه بازیکنان دیگری به تیم ملی دعوت می شوند؟ آیا تیم ملی فوتبال ایران می تواند در مسابقات پیش رو نتایج خوبی بگیرد؟

mohamadnd
15 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *