دلتنگی مسی و رونالدو

دلتنگی مسی و رونالدو ، در یک بازی دوستانه بین منتخب الهلال – النصر و پاری سن ژرمن دو بازیکن مطرح و ستاره دنیای فوتبال پس از مدت ها دوباره باهم روبرو شدند.

دل مسی برای رونالدو تنگ شده بود

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دوتا از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال هستند. همه طرفداران ال کلاسیکو در سال های قبل با آنها خاطره دارند. همیشه مسابقات بین رئال مادرید و بارسلونا با حضور این دو بازیکن تماشایی تر می شد. آنها که کل کل زیادی باهمدیگر داشته اند. حتی برای کسب کفش طلا و آقای گلی در لالیگا نیز باهم جنگ داشتند. سرنوشت آنها را از هم دور کرد. مسی به باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن پیوست و رونالدو نیز بعد از انتقالش از یونتوس به منچستر یونایتد نیز درگیر حاشیه با سرمربی تیم تن هاگ شد. رونالدو بعد از درگیری هایی که در مصاحبه با خبرنگاران داشت با ناکامی منچستر را ترک کرد. با حضور در جام جهانی و حذف پرتغال نیز نشان داد که در سال های اخیر افت زیادی پیدا کرده است.

انتقال جنجالی کریس رونالدو به النصر:

کریستیانو رونالدو بلاخره بعد از خبرهای ضد و نقیضی که درباره انتقالش به لیگ عربستان منتشر شد. بلاخره در سال 2022-2033 در یک قرارداد رسمی به النصر عربستان رفت. او که از اروپا به آسیا آمد و دیگر خبری از رودرو شدن این بازیکن با لیونل مسی نبود. ولی از چند هفته پیش خبری در رسانه ها درج شد که یک بازی دوستانه بین منتخب دو باشگاه عربستانی و تیم پی اس جی فرانسه برگزار خواهد شد. این دیدار که در روز پنج شنبه در ریاض رسما آغاز شد و مسی و رونالدو در مقابل همدیگر بازی می کردند.

دلتنگی مسی و رونالدو

به گزارش سایت “ورزشی” دیداری که بین دو تیم منتخب الهلال النصر با پاری سن ژرمن به وجود آمد. یک فرصت بی نظیری شد تا بلاخره بعد از سال ها این دو بازیکن مقابل هم بازی انجام دهند. دو تا از ستاره های مطرح دنیای فوتبال که در لالیگا توپ می زدند و رقابت شدیدی نیز باهم در دنیای فوتبال داشتند سرانجام در یک مسابقه در ریاض روبروی هم قرار گرفتند.

مسی با رونالدو هیچ وقت رابطه دوستانه ای نداشتند و همیشه باهم درگیری و کل کل داشتند. ولی ظاهرا هرچه سن آنها بالاتر می رود، پختگی آنها نیز بیشتر شده و روابط گرم تری باهم پیدا نمودند. حتی در آخرین ال کلاسیکویی که این دو مقابل هم بازی می کردند نیز عکس های دوستانه تری از آنها در رسانه ها انتشار پیدا کرد.

مسابقه دوستانه با حضور مسی و رونالدو

مسابقه ای که روز پنج شنبه به صورت دوستانه برگزار شد و این دو در ابتدای مسابقه نیز باهم روبوسی کردند و همدیگر را بغل نمودند. در پایان این دیدر نیز عکس هایی در شبکه های اجتماعی نشان داده شد که آنها دوست صمیمی همدیگر هستند. و رابطه چندین ساله آنها سرد نشده است و همچنان در مسابقات فوتبال داغ هستند.

دل مسی برای رونالدو تنگ شده بود

حتی کریس رونالدو عکسی از خودش در کنار لیونل منتشر نمود و در اینستاگرامش نوشت: من خوشحالم که به زمین مسابقه بازگشتم. حالا اسمم در بین گلزنان قرار دارد. حتی از دیدن بازیکنان و دوستان قدیمی خوشحالم.

لیونل مسی در آغوش رونالدو

همچنین در کمال تعجب و شگفت انگیزی مسی نیز عکسی از خودش در حالی که در آغوش کریس رونالدو قرار دارد در اینستاگرام استوری نمود و خوشحالی و رضایتش را از دیدار با ستاره پرتغالی بیان نمود. این مسابقه که با برتری 5-4 پاری سن ژرمن به پایان رسید. در این دیدار مسی گل اول مسابقه را در دقیقه 3 به ثمر رساند. رونالدو در این مسابقه دو گل زد و بهترین بازیکن زمین نیز اعلام شد. باید ببینیم که در ادامه آیا شاهد حضور دوباره این دو بازیکن در کنار هم خواهیم بود؟ اگر در این زمینه نظر یا دیدگاهی دارید حتما آن را در بخش کامنت ها ثبت نمایید.

در ادامه می توانید ببینید:

پیروزی پاریس سن ژرمن در آخرین نبرد مسی و رونالدو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *