قربانی تعرض دنی آلور اعتراف کرد

در ادامه، جزئیاتی در مورد اتهام تجاوز جنسی این برزیلی منتشر می شود. همچنین ادعاهایی از قربانی تعرض دنی آلوز را مرور می کنیم.

دنی آلوز، اسطوره بارسلونا، جمعه گذشته، 20 ژانویه 2023، پس از اینکه یک زن 23 ساله او را به تجاوز متهم کرد، به زندان منتقل شد.

همچنین بخوانید: دنی آلوز دستگیر شد

این بازیکن 39 ساله که پس از این اتهامات توسط باشگاه پوماس لیگ MX رها شده است. او برای مراسم تشییع جنازه مادرزنش به اسپانیا سفر کرد. تا دادگاه او بعد از اینکه قاضی با شهادت قربانی ادعایی او قانع شد توسط مقامات برگزار شود.

روزنامه La Vanguardia اکنون برخی از اظهارات این زن 23 ساله را پس از شهادت به مقامات منتشر کرده است.

این دختر مدعی شد که بازیکن برزیلی او را در حمام در منطقه VIP کلوپ شبانه ساتون در بارسلونا حبس کرده و به او تجاوز کرده است. اتهامی که دنی آلوز در حضور قاضی آن را رد کرد.

ال پریودیکو گزارش می دهد که این حادثه در حمام بین آلوز و شاکی حدود 15 دقیقه به طول انجامید. مدت زمان آن را می توان در ضبط دوربین های امنیتی مؤسسه مشاهده کرد.

بر اساس این بیانیه، شاکی و برخی از دوستانش توسط این فوتبالیست و یکی از دوستان مکزیکی به یک میز VIP در این موسسه دعوت شده اند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: “آلوز بلافاصله شروع به مسخره کردن سه نفر از آنها کرد، ضربه های زیادی به آنها زد و آنها را لمس کرد.”

قربانی همچنین گفت که آلوز در گوش او زمزمه کرد. گر چه که حرف او را متوجه نشد. زیرا معتقد بود این عبارات به زبان پرتغالی بیان شده است.

شرح ماجرای تعرض دنی آلوز
شرح ماجرای تعرض دنی آلوز

شرح مفصل قربانی تعرض دنی آلوز

ظاهراً او دست او را محکم گرفت و آلوز آن را به سمت آلت تناسلی خود برد، ژستی که طبق گزارش ها چندین بار با وجود امتناع او تکرار کرد.

ال پریودیکو محتویات وحشتناک نسخه شاکی را منتشر کرد که در آن آمده بود که آلوز از او خواسته است که قبل از وارد شدن به حمله با او به توالت بیاید.

در این گزارش آمده است: «آلوز او را مجبور کرد که در کنارش بنشیند او را روی زمین پرت کرد. او را مجبور کرد که به او فلاتیو بدهد که او فعالانه مقاومت کرد، به او سیلی زد، او را از روی زمین بلند کرد و به او تعرض کرد.

طبق گزارش La Vanguardia، فوتبالیست سابق بارسلونا و سویا، زن جوان را مجبور کرد که در جریان تجاوز جنسی خود بگوید که عاشق او است.

زن جوانی که مدعی تجاوز به او در 30 دسامبر بود، توضیح داد: “من مقاومت کردم اما او بسیار قوی تر از من بود.”

دنی آلوز سه روایت مختلف را به قاضی ارائه کرده است

در اظهارات آلوز به قاضی، این بازیکن، به گفته TV3، اعتراف کرد که در باشگاه بوده است. اما تاکید کرد که تنها مدت کوتاهی در آنجا بوده است و تجاوز جنسی را رد کرده است. روایتی که به نظر قاضی تحقیق با شواهد جمع آوری شده در تضاد است.

همانطور که توسط TV3 گزارش شده است، آلوز سه چیز متفاوت را بیان کرد: اول، او گفت که دختری را که ادعا می شود مورد تجاوز جنسی قرار داده را نمی شناسد. سپس گفت که او را دیده است اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. قبل از اینکه در نهایت اعتراف کند که او همان دختر بوده است.

ژاوی سرمربی بارسلونا و دوست دنی آلوز، اتفاقات اخیر را بسیار وحشتناک و باور نکردنی توصیف کرده است. گفته است که نمی داند چه بگوید. همچنین او برای قربانی تعرض دنی آلوز آرزوی سلامتی و هم دردی با او کرده است.

Pooria
24 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *