دوران جدید در بارسا: دوران فلیک از فردا شروع می‌شود

هواپیمای هانسی فلیک به عنوان مربی جدید بارسلونا روز سه‌شنبه در بارسلونا فرود خواهد آمد. دوران فلیک از فردا شروع می‌شود.

دوران جدید در بارسا: دوران فلیک از فردا شروع می‌شود

دوران جدید در بارسا: دوران فلیک از فردا شروع می‌شود

به گزارش “ورزشی“، روز یکشنبه، در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان سویا، دوران حضور ژاوی هرناندز روی نیمکت بارسا با برد برابر این تیم خاتمه یافت.

دوران این مربی شامل دو فصل و نیم بوده‌است. در این مدت تیم بارسا طی آن به یک قهرمانی لیگ و یک سوپرجام اسپانیا دست یافت. دوران هانسی فلیک نیز این هفته در بارسا شروع می‌شود.

مربی آلمانی پس از اطمینان از آغاز همکاری با بارسلونا در هفته گذشته به دنبال جلسه‌ای که با دکو و نماینده این مربی یعنی پینی زهاوی، برگزار شد، مدت کوتاهی در یک جزیره استراحت کرده‌بود.

این مربی 59 ساله آلمانی قصد دارد امروز در بارسلونا و محل باشگاه حاضر شود. او در روز چهارشنبه قرارداد خود را به عنوان مربی جدید این تیم امضا خواهد کرد. این قرارداد برای دو فصل خواهد بود طبق گزارش اسکای آلمان، دو مربی او را همراهی می‌کنند: تونی تاپالوویچ و مارکوس سورگ.

بقیه اعضای کادرفنی را باشگاه به این سه نفر اضافه می‌کند. ایده باشگاه بارسا این است که بتواند روز چهارشنبه مراسم قرارداد با این مربی را برگزار کند. به گزارش اسپورت، احتمالاً یک مراسم معرفی خوبی نخواهد بود. چون این مربی فکر می‌کند که شناخت کافی از باشگاه ندارد. بنابراین نمی‌تواند از برنامه‌های خود بگوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *