دوری یک ماهه پدری از بارسلونا به دلیل مصدومیت

دوری یک ماهه پدری از بارسلونا به دلیل مصدومیت ، بارسلونا بعد از مصدومیت عثمان دمبله یک بازیکن مهم و کلیدی خودش را نیز در مسابقه دیشب از دست داد. پدری بازیکن تیم بارسلونا دیشب هب دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. حالا خب رسیده که این بازیکن به مدت یک ماه از میادین بارسا دور خواهد ماند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

ژاوی و سپس پدری به دلیل مصدومیت از میادین جا ماندند

ژاوی که دیشب در یک مسابقه حساس در مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-2 متوقف شد. اما یک مصدومیت تلخ و بد برای کاتالان ها رخ داد، پدری با مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد. ظاهرا پدری به دلیل مصدوم شدن از ناحیه همسترینگ ران تعویض شد. به نقل از رادیو کاتالونیا دیشب پدری در یک مسابقه حساس مصدومیت پیدا کرد. او به 5 هفته برای ریکاوری زمان نیاز دارد. پدری حداقل در 6 بازی آینده بارسلونا از جمله بازی برگشت در مقابل منچستر بازی نخواهد کرد.

دیدار رفت در برابر رئال در کوپا دل ری را نیز از دست خواهد داد. ژاوی امید دارد که جزو هافبک های مهم و کلیدی در دیدار برگشت در برابر رئال مادرید باشد. حالا ژاوی هرناندز با چالش های زیادی روبرو خواهد شد. نبود عثمان و پدری می تواند در بازی های آینده رسما سرمربی را دچا مشکل کند. باید ببینیم که بارسلونا چه بازیکنانی را جایگزین این دو می کند. دوری یک ماهه پدری از بارسلونا به دلیل مصدومیت می تواند در نتایج بازی های این تیم نیز تاثیر بگذاد. حتی گفته شد که گاوی در مسابقه دیشب با کارت زرد محروم شد و بازی در مقابل شیاطین سرخ در اولدترافورد را از دست داد. به نظر شما ژاوی چه تصمیماتی را اتخاذ خواهد کرد؟ آیا بارسا می توانید 5 هفته بدون پدری دوام بیاورد؟ لطفا نظرات خود را کامنت نمایید.

mohamadnd
17 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *