دومین گل بوندسلیگایی سردار در برابر هرتابرلین

دومین گل بوندسلیگایی سردار در برابر هرتابرلین ، سردار آزمون بازیکن خوب تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه بایرلورکوزن در هفته های اول رقابت بوندسلیگا عملکرد موفقی نداشت و تا همین یک هفته پیش هیچ گلی به ثمر نرسانده بود. در ادامه سایت ورزشی با این خبر مهم همراه ما باشید.

 

سردار پاسخ اعتماد آلونسو را داد

سردار آزمون مهاجم تیم لورکوزن که در فصل قبل از تیم زنیت روسیه به آلمان آمد. در ابتدای بازی های تیم بایرلورکوزن عملکرد چندان موفقیت آمیزی نداشت. سردار بسیاری از طرفداران و ایرانی ها را نا امید کرد. هجمه ها به این بازیکن ایرانی بسیار زیاد شده بود. حتی برخی مردم می گفتند که آزمون توانایی بازی در لیگ معتبر اروپایی نظیر آلمان و رقابت های لیگ قهرمانان را ندارد. اما سردار نشان داد که واقعا مهاجم خوبی است و خود را به روزهای اوجش بازگرداند.

سردار آزمون بلاخره بعد از اعتمادی که ژابی آلونسو به او داشت، توانست جواب این اعتماد را به خوبی پاسخ دهد. سردار در دومین بازی از ابتدا در ترکیب بایرلورکوزن قرار گرفت. دومین گل متوالی اش را نیز به ثمر رساند.

 

دومین گل بوندسلیگایی سردار در برابر هرتابرلین

در مسابقات هفته 23 بوندسلیگا تیم های بایرلورکوزن و هرتابرلین روبروی هم قرار گرفتند. در این مسابقه مهاجم 28 ساله تیم ملی فوتبال ایران در ترکیب اصلی و ابتدایی تیمش قرار گرفت. او دیگر از روزهای افت و خیزش جدا شده است. توانست خیلی سریعتر پای خود را به گلزنی باز کند. در این مسابقه از دقیقه 13 با پاس ژرمی فریمپونگ توانست دروازه هرتا را باز نماید. دومین گل بوندسلیگا خود را رسما به ثمر رساند. شماره 9 لورکوزن در هفته قبل نیز با حضور ثابت خودش توانست در ترکیب شیرها قرار بگیرد و گل تساوی تیمش در مقابل فرایبورگ را به ثمر برساند.

آزمون بازیکن گنبدی تیم بایرلورکوزن در ماه های اخیر وضعیت سختی را پشت سر گذاشت. با جذب اعتماد سرمربی تیمش در دو هفته قبل جزو گلزنان اصلی بوده است. در دو هفته قبل جلوتر از پاتریک شیک و آدام لوژک مهاجمان اول لورکوزنی ها باشد. حالا به نظر می رسد که ژرمی مرد اول بایرلورکوزن در این بازی است چرا که او دقیقه هایی بعد از ارسال پا گل برای آزمون، توانست گل دوم تیمش را در بازی بزند.

mohamadnd
6 مارس 2023

1 دیدگاه در “دومین گل بوندسلیگایی سردار در برابر هرتابرلین

  1. سردار آزمون ترکمن صحرا توانایی فوق العاده داره، بعضی ها هنوز نشناختنش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *