دو غایب تیم ملی مقابل هنگ کنگ (عکس)

تیم ملی در بازی بعدی دو بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت. با اعلام کادر فنی، دو غایب تیم ملی مقابل هنگ کنگ مشخص شد.

دو غایب تیم ملی مقابل هنگ کنگ

به گزارش «ورزشی»، مهم‌ترین تمرین تیم ملی ایران قبل از رویارویی با هنگ کنگ از ساعت 18 به وقت محلی در کمپ الریان شروع شد. این جلسه تمرینی در حالی شروع شد که مهدی ترابی و شجاع خلیل‌زاده شرایط حضور در تمرین گروهی در کنار تیم را نداشتند. این دو بازیکن به صورت انفرادی با پزشک تیم کار خود را دنبال کردند.

مصدومیت مهدی ترابی

شب پیش کادر پزشکی تیم ملی غیبت ترابی در رویایی با هنگ‌کنگ را اعلام کرد. با اینکه اظهارنظر مشابهی در رابطه با وضعیت خلیل‌زاده ذکر نشده، اما با توجه به غیبت این بازیکن در تمرین مهم گروهی قبل از بازی، ظاهراً امیر قلعه‌نویی روی سلامت این بازیکن ریسک نخواهد کرد.  بنابراین و به احتمال فراوان حسینی و کنعانی‌زادگان در مسابقه شب جمعه از ساعت 21 در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان خواهند رفت.

بازگشت سامان فلاح به تمرینات تیم ملی

بازگشت سامان فلاح به تمرینات تیم ملی

سامان فلاح که روز گذشته از تمرینات گروهی خارج شد، بار دیگر به سایر بازیکنان اضافه شده است. شب گذشته سامان فلاح و مهدی ترابی با پزشک تیم تمرین کردند و شجاع خلیل‌زاده اصلا شرایط تمرین نداشت. اما در ترین امشب شرایط متفاو بود و سامان فلاح به تمرینات گروهی اضافه شد. او در کنار ترابی و شجاع به تمرین با پزشک تیم پرداخت.

پس از اینکه شب پیش به تشریح وضعیت مصدومیت مهدی ترابی پرداخت، مشخص بود که آسیب دیدگی سامان فلاح موضوع مهمی نیست و او با کمی استراحت می‌تواند در شرایط بازی با هنگ کنگ قرار گیرد.

در تمرین امشب و در فاصله 48 ساعت تا مسابقه برابر هنگ‌کنگ این اتفاق رخ داد. حالا سامان فلاح مدافع گل گهر در تمرینات تیمی نیز شرکت کرد تا با نبود شجاع خلیل‌زاده، او مدافع ذخیره تیم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *