موسی دیابی

آرسنال پس از از دست دادن میخائیلو مودریک به چلسی، بر سر موسی دیابی، وینگر ملی پوش فرانسوی، با بایرلورکوزن تماس گرفت. توپچی ها همچنین از رافینیا مهاجم بارسلونا مراقبت می کنند، اگرچه بعید است که این بازیکن برزیلی در ژانویه جابجا شود.

پس از از دست دادن میخائیلو مودریک، آرسنال با بایرلورکوزن در مورد موسی دیابی، وینگر فرانسوی، تماس اولیه برقرار کرده است.

لورکوزن نمی‌خواهد این بازیکن 23 ساله را در نیم فصل بفروشد، زیرا در تابستان 100 میلیون یورو (88.5 میلیون پوند) به باشگاه‌های علاقه‌مند داده است.

قرارداد دیابی در آلمان تا تابستان 2025 اعتبار دارد. او از سال 2019 در لورکوزن حضور داشته است، زمانی که از پاری سن ژرمن دوران کودکی امضا کرد.

این وینگر 8 بازی ملی برای تیم ملی فرانسه دارد، اما سال گذشته در جام جهانی حضور نداشت.

آرسنال نیز وضعیت رافینیا در بارسلونا را زیر نظر دارد – اگرچه به احتمال زیاد او در این پنجره باقی خواهد ماند.

توپچی ها در اوایل نقل و انتقالات ژانویه به انتقال رکورددار باشگاه برای وینگر اوکراینی مادریک نزدیک شده بودند، اما اتهام دیرهنگام چلسی با انتقال مهاجم به استمفوردبریج به پایان رسید.

موسی دیابی وینگر فرانسوی
موسی دیابی وینگر فرانسوی

آرسنال به وضوح می خواهد خط مقدم خود را در ژانویه امسال تقویت کند

“رقابت و پشتیبان برای بوکایو ساکا مورد نیاز است، که فصل گذشته به دلیل حذف آرسنال از حضور در لیگ قهرمانان اروپا در پایان فصل، بیش از حد مورد استفاده قرار گرفت. این فصل دوباره به سختی توسط میکل آرتتا استراحت کرد، زیرا چیز زیادی پشت سر گذاشته نشده است. او از نظر پوشش

فابیو ویرا می‌توانست در این سمت راست بازی کند، اما عمدتاً یک بازیکن وسط است، در حالی که مارکینیوس وینگر نوجوان در تمام فصل فقط یک دقیقه فوتبال لیگ برتر را به خود اختصاص داده است و از اواسط اکتبر فقط یک بازی را شروع کرده است.

دیابی ویژگی های زیادی با ساکا دارد که باعث می شود بسیاری احساس کنند علاقه به وینگر بایرلورکوزن کمک به حمایت از مهاجم انگلیس است.

این بازیکن دو پا فرانسوی بیشترین شانس های ایجاد شده از طریق حمل توپ (29) را در این فصل در بوندس لیگا دارد. در حالی که آمار ساده تر او نیز امیدوار کننده است.

فقط توماس مولر، بازیکن بایرن مونیخ، پاس گل‌ها و شانس‌های بزرگ‌تری نسبت به دیابی از ابتدای فصل گذشته در لیگ برتر آلمان ایجاد کرده است.

آیا لورکوزن می تواند در برابر یک پیشنهاد بزرگ مقاومت کند؟

با بازگرداندن میخایلو مودریک به این موضوع، نمی‌دانم که آن معامله با بازار چه کرده است. زیرا اکنون لورکوزن، با یک طرف علاقه‌مند، خواهد گفت که آنها واقعاً به دیابی امتیاز بالایی می‌دهند.

میخائیلو مودریک
میخائیلو مودریک

حتما بخوانید: اخبار مربوط به میخائیلو مودریک 

“آنها دیده اند که مودریک برای 88.5 میلیون پوند رفته است. بنابراین، این چیزی است که آنها ممکن است بگویند که برای دیابی ارزش قائل هستند.

“تا جایی که فصل لورکوزن پیش رفته، طبق برنامه پیش نرفته است. آنها در لیگ قهرمانان اروپا بودند و در گروه سوم شدند و اکنون در لیگ اروپا هستند. آنها در حال حاضر دوازدهم بوندس لیگا هستند و 9 امتیاز کمتر از چهار تیم برتر دارند. .

من نمی دانم که آیا آرسنال این علاقه را رسمی می کند. و با پیشنهادی بزرگ پیش می رود که لورکوزن بتواند در مقابل آن مقاومت کند یا نه.”

Pooria
18 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *