دیوگو دالو و امیل هولم جایگزینان بیوکنن در اینتر

دیوگو دالو و امیل هولم جایگزینان بیوکنن در اینتر ، باشگاه اینترمیلان همیشه از بازیکنان خوب استقبال کرده است. در این بین اما عملکرد بلانووا ، اینتری ها را از خریدشان متقاعد نکرد. امیل هولم، وینگ بک راست سوئدی اسپتزیا نیز در بین گزینه های اینترمیلان ایتالیا است. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه باشید.

 

باشگاه اینترمیلان و خریدهای جدید

قطعا عملکرد بلانووا نتوانست اینتری ها را برای خرید جدید متقاعد نماید. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت ، اینتر در این فصل برای سمت راست خود نیاز به تغییرات دارد. یکی از بازیکنان در این پست برای بهبود اوضاع مالی در لیست فروش قرار گرفته است. بازیکن دیگر نیز با اتمام قرارداد قرضی اش جدا می گردد. دنزل دومفریز گزینه فروش اصلی باشگاه محسوب می شود. اگر این بازیکن در صورت جدایی که مورد توجه تیم های دیگر قرار دارد؛ هدف اصلی نراتزوری تیژون بیوکنن می باشد.

باشگاه اینتر از مدت ها قبل عملکرد بیوکنن را زیر نظر داشت و از بازی او در جام جهانی قطر رضایت داشت. بروخه برای فروش بازیکن کانادایی خود نیز رقم 15 تا 20 میلیون یورویی درخواست داد که این قیمت اینتر را اصلا نگران نمی کند. هولم مدافع راست سوئدی و 22 ساله اسپتزیا و دیوگو دالو مدافع راست 23 ساله و پرتغالی منچستریونایتد دو گزینه نراتزوری در صورت عدم جذب بیوکنن به شمار می روند. بنابراین دیوگو دالو و امیل هولم جایگزینان بیوکنن در اینتر جزو گزینه های اصلی به حساب می آیند.

 

اینتر برای دائمی نمودن قرارداد رائل بلانووا بی میل است!

بلانووا وینگ بک راست ایتالیایی که در تابستان 2022 به طور قرضی با رقم 3 میلیون یورو از باشگاه کالیاری به اینتر میلان آمد. عملکرد خوب و مناسبی در این باشگاه نداشت در نیم فصل اول نیز اصلا مورد استقبال سرمربی و مسئولان اینتر قرار نداشت. بعد از عملکرد و نمایش ضعیفش در برابر امپولی کامل نیمکت نشین شد به همین خاطر نراتزوری فعلا قصد ندارد بند خرید اختیاری 7 میلیون یورویی قرارداد این بازیکن 22 ساله را فعال نماید.

mohamadnd
8 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *