رئال مادرید 1-0 سویا | تثبیت صدرنشینی رئال در شب گلزنی مودریچ

شوت زیبای مودریچ به تثبیت صدرنشینی رئال مادرید کمک کرد. رئال مادرید موفق شد دقایقی پیش سویا را در برنابئو مغلوب کند.

تثبیت صدرنشینی رئال در شب گلزنی مودریچ

به گزارش وب سایت «ورزشی»، رئال مادرید یکشنبه شب با پیروزی 1-0 مقابل سویا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو،گامی دیگر به سوی قهرمانی لالیگا برداشت.

در بازی‌ای که یک ماجرای بسیار فشرده و درهم تنیده بود، ضربه لوکا مودریچ کافی بود تا رئال مادرید 8 امتیاز از بارسلونا فاصله بگیرد.

بعد از اینکه سویا اولین فرصت بزرگ بازی را داشت ، رئال مادرید می‌توانست در دقیقه 10 پیش بیفتد. وینیسیوس جونیور پاس فوق العاده‌ای را برای لوکاس وازکز فرستاد. مدافع راست در حالی که به درون محوطه جریمه نفوذ کرد، با پاس ارتباط برقرار کرد و عالی کارش را تمام کرد. با این حال، گل پس از آن منتفی شد، زیرا پیش از آن ناچو فرناندز مرتکب خطا شده بود.

مصدومیت‌های دفاعی رئال مادرید

مصدومیت‌های دفاعی رئال مادرید

ناچو پس از مصدومیت داوید آلابا و ادر میلیتائو به بازیکن مهمی برای رئال مادرید تبدیل شد. در مسابقه امشب، آنتونیو رودیگر به اندازه کافی آماده بود تا مقابل سویا شروع و اورلین چوآمنی را از پست دفاع میانی موقت خود خلاص کند.

رئال مادرید بجز شوت فده والورده در نیمه اول نتوانست چیز زیادی خلق کند و برنامه بازی سویا به وضوح کارساز بود.

والورده در دقایق ابتدایی نیمه دوم شوتی را به تیر دروازه شد. از سوی دیگر سیو خوب آندری لونین جلوی گلزنی ایزاک رومرو بازیکن سویا را گرفت.

مصدومیت داور بازی!

در یک اتفاق بسیار غیرمعمول، داور ایسیرو دیاز د مرا مصدوم و مجبور به ترک زمین شد. او جای خود را به فرناندز بورگو داد که پیش از این فقط در دسته سوم فوتبال اسپانیا قضاوت کرده است.

نکته قابل توجه عملکرد سرخیو راموس بود. اسطوره رئال مادرید در تمام طول بازی، همراه با شرکای دفاعی خود، عالی بود. با وجود این، لوکا مودریچ توانست در کمتر از 10 دقیقه به پایان، بازی را از بن‌بست خارج کند.

سویا به آفساید معترض بود. اما ضربه فوق العاده هافبک کروات پابرجا ماند. این برد به این معنی است که رئال مادرید با یک بازی بیشتر 9 امتیاز از خیرونا بیشتر دارد. در حالی که سویا در رده پانزدهم باقی ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *