رئال مادرید لیورپول را در خانه تحقیر کرد

لیورپول پس از تحقیر شدن توسط رئال مادرید بی رحم در آنفیلد، برای زنده نگه داشتن جاه طلبی های خود در لیگ قهرمانان اروپا با یک کار سخت روبرو شده است. رئال مادرید لیورپول را در جهنم آنلفید نابود کرد. در این پست از ورزشی به خلاصه ی این بازی باورنکردنی می پردازیم.

خلاصه بازی رئال مادرید لیورپول

مدافع عنوان قهرمانی رئال که لیورپول را در فینال فصل گذشته در پاریس شکست داد، اولین تیمی شد که در آنفیلد اروپا 5 گل زد. علیرغم اینکه در اوایل بازی دو گل دریافت کرد.

ضربه درخشان داروین نونز، لیورپول را تنها پس از 4 دقیقه پیش انداخت. تا اینکه محمد صلاح از پاس ضعیف تیبو کورتوا، دروازه بان رئال، سود برد تا برتری آنها 10 دقیقه بعد دو برابر شود.

هواداران لیورپول که با در دست گرفتن پرچمی منقش به “دروغگویان UEFA” و با صدای بلند سرود لیگ قهرمانان اروپا، خشم خود را از سرزنش اشتباه برای هرج و مرج در فینال فصل گذشته ابراز کرده بودند. خیلی زود در سکوت و بهت فرو رفتند.

ضربه درخشان وینیسیوس جونیور در دقیقه 21 یک گل را جبران کرد. تا اینکه آلیسون دروازه بان لیورپول با ضربه زدن مستقیم به بازیکن برزیلی به دنبال کورتوا رفت. و در حالی که توپ وارد دروازه میشد، هاج و واج آن را نگاه می کرد.

این موضوع تمام مسابقه را تغییر داد. رئال دو دقیقه پس از استراحت با ضربه سر ادر میلیتائو در ضربه ایستگاهی لوکا مودریچ پیش افتاد.

رئال سپس برتری خود را به پایان رساند. زیرا ضربه کریم بنزما به سمت جو گومز منحرف شد. مهاجم فرانسوی پس از کار درخشان مودریچ با خونسردی گل بعدی را هم به ثمر رساند.

لیورپول قبلاً کامبک های تماشایی داشته است. اما اگر آنها این کامبک را در برنابئو برگردانند واقعاً فوق العاده خواهد بود.

رئال مادرید لیورپول را باز هم شکست داد.
رئال مادرید لیورپول را باز هم شکست داد.

لیورپول به طرز وحشیانه ای شکست خورد

لیورپول رویاهای خود را آغاز کرد. زیرا با بازی با سرعت بالای خود رئال را به لرزه درآورد. و دو گلی را که فکر می‌کردند بستری برای یک شب پر افتخار فراهم می‌کرد به ثمر رساندند.

در عوض، آنفیلد تا پایان به سکوت نزدیک تر شد. زیرا تیم یورگن کلوپ در مواجهه با سبک شاهانه رئال و تهدید مرگبار جلوی دروازه، زانوی تسلیم زد.

لیورپول با اشتباهات و دفاع هولناک به هدف خود کمک نکرد. و به سمتی با تجربه گسترده و کلاس جهانی دعوت کرد که حتی بدون این اشتباهات هم به اندازه کافی خطرناک است.

آلیسون مرتکب خطای غیرمشخصی شد که باعث شد رئال به تساوی برسد. و شما به وضوح می‌توانید این را ببینید که باور از دل تیمی خارج شد که بارها در آنفیلد باعث ترس حریف شده است.

ضربه سر معمولی میلیتائو از روی یک ضربه ایستگاهی نیز با یارگیری ضعیف همراه بود. و گومزی ناراضی بدشانس بود که روی ضربه ی تک ضرب بنزما بسیار بدشانس بود.

خطر در آن زمان این بود که لیورپول حتی بیشتر از این هم گل بخورد. زیرا آنها به ندرت تهدیدی را بعد از نیمه ی اول ایجاد کردند.

کلوپ بدون شک روح بارسلونا را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2019 را ایجاد خواهد کرد. زمانی که لیورپول در بازی رفت با شکست 3 0 عقب افتاد. و با پیروزی خیره کننده 4 0 در آنفیلد پیش رفت. اما این همان لیورپول نیست. رئال به اندازه آن بارسلونا ضعیف نیست. و این بار بازی برگشت در اسپانیا است.

اگر لیورپول به نحوی این موفقیت را انجام دهد، یکی از دیدنی ترین شاهکارهای تاریخ آنها خواهد بود.

رئال مادرید 5 گل را بی رحمانه وارد دروازه لیورپول کرد
رئال مادرید 5 گل را بی رحمانه وارد دروازه لیورپول کرد

رئال بی رحم کلاس محض را نشان داد

تلاش رئال برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته پر از لحظاتی بود که آنها به نظر می‌رسیدند که درگیری واقعی داشته باشند. ابتدا در برابر چلسی و سپس به ویژه در برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی.

و با این حال، تحت هدایت آرام و خرد مربی بزرگ کارلو آنچلوتی، رئال در آن موقعیت‌ها اعصاب خود را برای پیروزی حفظ کرد. و در نهایت جام را در برابر حریفی که روز سه‌شنبه در آنفیلد شکست داد، بالا برد.

وینیسیوس کاتالیزور در پاریس بود. و بازی خوبش را به اینجا هم کشاند. او با یک شوت کات دار از کنار آلیسون توپ را به زیبایی وارد دروازه کرد. و روی گل دوم هم اثر گذار بود.

پس از آن، رئال واقعاً فوق‌العاده بود. زیرا مالکیت توپ را کنترل می‌کرد، لیورپول را به راحتی در فاصله نزدیک نگه داشت. و سه گل نیمه دوم را که آنها را کاملاً بر این بازی مسلط کرد. کنار گذاشت.

رئال با الهام گرفتن از دو کهنه کار بزرگ مودریچ و بنزما، اعتقاد آهنین به پیروزی دارد. و این دوباره ثابت شد.

بسیاری از تیم‌ها پس از دو گل به زودی فروکش می‌کردند. اما رئال به سادگی به بازی ادامه داد، مطمئن بود که فرصت‌هایشان از راه می‌رسد، و این کار را هم کردند.

آنچلوتی آنقدر باتجربه است که اجازه هیچ گونه رضایتی را نمی دهد. اما او می داند که این یک نتیجه واقعا برجسته برای هر تیمی است که در آنفیلد کسب کند. حتی دارندگان لیگ قهرمانان اروپا.

آمار بازی رئال مادرید لیورپول

آمار بازی رئال مادرید لیورپول
آمار بازی رئال مادرید لیورپول

2 دیدگاه در “رئال مادرید 5 – 2 لیورپول | رئال مادرید لیورپول را در خانه تحقیر کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *