راز بچه ای که طلسم قائدی را شکست

راز بچه ای که طلسم قائدی را شکست ، یکی از بازیکنان مهم تیم استقلال تهران قطعا مهدی قائدی است. او که عملکرد بی نظیری را در تیم ساپینتو داشت و توانست در کرمان استقلال را جلو بیاندازد.

 

مهدی قائدی بازیکن خوب استقلال:

قائدی بازیکن خوب دهه اخیر فوتبال ایران که در این روزها عملکرد خوبی در استقلال تهران دارد. مهدی که در سال های اولیه فوتبالش در استقلال حضور داشت و بعد از آن یک فصل ناموفق را در امارات سپری کرد. اما دوباره به لیگ برتر ایران آمد و در تیم استقلال بازی خودش را ادامه داد. اولین بازی خودش را در استقلال بازی کرد و توانست دروازه ملوان را باز نماید.

مهدی روزهای سخت و دشواری را در فوتبال سپری کرد تا توانست خودش را در استقلال دوباره باز یابد. شوت دیدنی اش در بازی با مس کرمان باعث شد تا استقلال به گل سوم و پیروزی دست پیدا کند. البته موتور مهدی در نیم فصل دوم روشن شده و در چند بازی قبل جزو ستاره های ریکاردو بوده است.

مهدی قائدی بازیکن خوب استقلال

 

حضور حرفه ای مهدی در استقلال:

قایدی بازیکن گلزن و حرفه ای تیم استقلال تهران که نتوانسته بود در 17 دیدار بدون گل سپری نماید. حالا به دوران خوش فوتبالش باز گشته است. عملکرد قبلی این بازیکن علاوه بر گل نزدن، بر روی گل ها و پاس گل ها نیز تاثیر زیادی نداشت. البته طلسم او در بازی جام حذفی با تراکتور سازی تبریز شکسته شد. این بازیکن تعویضی که 2 پنالتی برای استقلال گرفت و در بازی در مقابل ملوان نیز بر روی دو گل تیمش تاثیرگذار بود. حالا علاقه داشت که در بازی مقابل مس کرمان نیز گلزنی نماید.

مهدی قایدی در تیم استقلال

در مسابقه استقلال و مس نیز از همان دقیقه های اول مشخص بود که مدافعان کرمانی روز مشکلی را در برابر مهدی داشتند. در این مسابقه او عملکرد بی نظیر و فوق العاده ای نشان داد و آزادنه هرکاری را که دلش می خواست انجام می داد. حتی موفق به دریبل و عبور از مدافعین را نیز داشت. پاس گل داد و حتی در پایان گلزنی کرد. او یک روز فوق العاده را در دوران فوتبالی اش به ثبت رساند.

بازیکن بوشهری و باشوی کوچک فوتبال ایران که در ابتدای بازی کاپشن خود را درآورده و به یک کودک در هوای سرد کرمان داد. این صحنه مورد توجه خبرنگارها قرار گرفت. در دقیقه 19 نیز توپ را به درون محوطه جریمه فرستاد و بعد از برخورد به میلاد خدایی گل مساوی استقلالی ها به ثمر رسید.

 

تلاش مهدی قائدی در بازی با مس کرمان:

قطعا راز بچه ای که طلسم قائدی را شکست و توانست او به گل برسد مورد توجه خبرنگارها نیز قرار گرفت. در نیمه دوم این بازی او تلاش زیادی انجام داد. مهدی در دفعات مختلف به خط دفاع مس نزدیک شد و حتی امکان سه بار گلزنی را نیز داشت. در تلاش های آخرش در این مسابقه نیز گل زد. او با پاس دیدنی سیلوا توانست با کنار زدن مدافع تیم حریف با سر خودش و شوت زمینی دروازه را باز نماید.

مهدی بعد از 17 روز گل نزدن بلاخره طلسم را شکست و تاثیر خودش را در تیم استقلال ثابت نمود. حالا اختلاف امتیاز استقلالی ها با صدر 3 امتیاز فاصله دارد. ریکاردو قطعا به این بازیکن جوان بوشهری در بازی های بعدی امید زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *