رامین رضاییان در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان

رامین بالاتر از سایر ستاره‌های آسیایی؛ رامین رضاییان در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار گرفت. رضاییان به عنوان تنها ایرانی، در ترکیب تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان

به گزارش «ورزشی»، مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در دو هر دو بخش غرب و شرق آسیا به پایان رسید. در نهایت چهره تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها مشخص شد.

صفحه رسمی لیگ قهرمانان نیز اقدام به انتشار ترکیب تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان کرده است. در این ترکیب، نام، رامین رضاییان، مدافع راست سپاهان به عنوان تنها بازیکن ایرانی در این تیم دیده می‌شود.

همچنین بخوانید: تیم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2023-2024

رامین رضاییان، ستاره‌ی سپاهان

بازیکن روی فرم این روزهای سپاهان موفق شد در پنج مسابقه مرحله گروهی، چهار بار گلزنی کرده و یک پاس گل نیز بدهد. این عملکرد خوب رضاییان موجب شد تا او سمت راست ترکیب منتخب مرحله گروهی را به خود اختصاص دهد.

سپاهان به لطف این عملکرد خوب رضاییانکه توانست از مرحله گروهی صعود کند. و آن‌ها اکنون منتظر برگزاری مراسم قرعه‌کشی برای شناخت حریف بعدی خود در مرحله‌ی بعدی مسابقات هستند.

نکته‌ی جالب توجه اینست که در مورد ترکیب تیم منتخب لیگ قهرمانان، هیچ بازیکنی از دو تیم مطرح الهلال و النصر در جمع یازده نفر برتر دیده نمی‌شود.

تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان

تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان

دروازه بان: انگوین ون هوانگ

مدافعین: رامین رضاییان، ریوتارو سونودا، کایتو کامیا، چوی ووجین

هافبک‌ها: یان، ماتئوس یورایب، کوفی آتچو، جونیور

مهاجمین: رزیق بانی هانی، پیتر اوتاکا

Pooria
15 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *