رحمان جعفری

رحمان جعفری نوید ستاره جدید برای فوتبال ایران می باشد. با وبسایت ورزشی همراه باشید تا در مورد این بازیکن با استعداد جوان بیشتر بخوانیم.

رحمان جعفری نوید ستاره جدید در فوتبال ایران

رحمان پیش از این در تیم های نساجی و شهر خودرو حضور داشته است.

رحمان جعفری نوید ستاره جدید در فوتبال ایران 
رحمان جعفری نوید ستاره جدید در فوتبال ایران 

رحمان جعفری در سال ٩٢  به عضویت تیم امید نساجی مازندران در آمد و به مدت ۴ سال در تیم امید نساجی مازندران بازی کرد و توانست آقای گل لیگ امید های کشور شود. وی در سال ٩۵  به عضویت تیم بزرگسالان نساجی مازندران در آمد و به مدت ۵ سال برای نساجی مازندران به میدان رفت و توانست در ٩١ بازی ١٣ گل به ثمر برساند. مهم ترین گل رحمان جعفری برای نساجی مازندران گل ششم نساجی مازندران مقابل راه آهن در هفته ٣۴ لیگ آزادگان بود که منجر به صعود نساجی مازندران به لیگ برتر شد.

مهم ترین گل رحمان جعفری

رحمان جعفری بازیکن سابق نساجی مازندران که از لیگ برتر به شمس آذر قزوین آمده است در نیمه دوم دیدار شمس آذر به زمین آمد و موفق شد با زدن دو گل یکی از ارکان اصلی پیروزی تیمش باشد تا مشخص شود هرینه برای جذب لیگ برتری ها در لیگ یک چندان هم کار اشتباهی نیست!

دیدار تیم های شمس آذر قزوین و خوشه طلایی ساوه برگزار گردید که تیم قزوینی توانست در یک بازی یکطرفه با نتیجه 4بر0 پیروز میدان باشد.

رحمان جعفری
رحمان جعفری

رحمان جعفری آقای گل نیم فصل لیگ یک شد

مهاجم تیم فوتبال شمس آذر قزوین عنوان آقای گلی نیم‌فصل رقابتهای لیگ یک را از آن خود کرد.

نیم فصل نخست رقابت های لیگ یک باشگاه های کشور ظهر امروز با برگزاری یک دیدار باقی مانده از هفته هفدهم به پایان رسید.

رحمان جعفری مهاجم بابلی تیم فوتبال شمس آذر قزوین با مجموع ۱۲ گل عنوان آقای گلی نیم فصل نخست رقابت های لیگ یک را به خود اختصاص داد. این عنوان در شرایطی برای مهاجم شمس آذر به ارمغان می آید که تیم او نیز با کسب ۳۴ امتیاز مقتدرانه در پایان ۱۷ هفته برگزار شده عنوان قهرمانی نیم فصل نخست را از آن خود کرد.

رحمان جعفری
رحمان جعفری

شاگردان سعید دقیقی در تیم شمس آذر در ۱۷ هفته نیم فصل نخست ۳۴ گل به ثمر رساندند که از این تعداد؛ ۱۲ گل توسط مهاجم بابلی این تیم به ثمر رسیده است. جعفری از مجموع ۱۲ گلی که به ثمر رسانده؛ ۱۰ گل را در بازی های داخل خانه و فقط دو گل را در بازی های خارج از خانه وارد دروازه حریفان کرده است.

قزوینی ها علاوه بر اینکه آقای گل نیم فصل نخست رقابت ها را در ترکیب تیم خود دارند با مجموع ۳۴ گلی که به ثمر رسانده اند بهترین خط حمله لیگ را تا پایان هفته هفدهم به نام خود ثبت کرده اند.

شایان ذکر است؛ که نیم فصل نخست؛ فصل گذشته شهرام سالاری مهاجم وقت تیم خیبر خرم آباد و امیر شهیم مهاجم وقت تیم ماشین سازی تبریز با به ثمر رساندن ۷ گل مشترکا عنوان آقای گلی نیم فصل نخست رقابت های لیگ یک را به خود اختصاص داده بودند.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

sajjad
13 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *