رحیمی: خاص‌ترین مرد فوتبال آسیا!

سفیان رحیمی با عملکرد بی‌عیب و نقص خود برای العین امارات، خاص‌ترین مرد فوتبال آسیا شد. او قهرمان اصلی العین بود.

 رحیمی: خاص‌ترین مرد فوتبال آسیا!

به گزارش ورزشی، سفیان رحیمی مهاجم مراکشی العین امارات با عملکرد بی‌نظیر و چشمگیری که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از خود به جا گذاشت، در سن ۲۷ سالگی نگاه همه را به سوی خود خیره کرده‌است.  اصلی‌ترین ویژگی این بازیکن مراکشی و تفاوتش با سایر بازیکنان آسیایی، کنترل و حمل توپ مثال‌زدنی‌اش است. او با ثبت ۱۳ گل و ۶ پاس گل اثرگذارترین مهاجم این فصل از رقابت باشگاه‌های آسیا لقب گرفته‌است.

او مرد اول تیم کرسپو در نبرد حساس مقابل نماینده فوتبال ژاپن بود.  رحیمی در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا که شب گذشته در ورزشگاه خانگی العین برگزار شد، با زدن دو گل و ثبت یک پاس گل، نقشی مهمی در قهرمانی تیمش داشت. او پیش از این در دیدار نیمه‌نهایی هم با ثبت اولین هتریک دوران حرفه‌ای‌اش برابر الهلال، عامل اصلی صعود تیمش به فینال رقابت‌ها بود.

درخشش در فینال، برای رحیمی جدید نیست!

درخشش در فینال، برای رحیمی جدید نیست!

حالا او به درخشش در فینال‌ها عادت پیدا کرده‌است. پیش از این، او در راجا کازابلانکای مراکش مقابل آس ویت کنگو در فینال جام کنفدراسیون‌های آفریقا فصل ۲۰۱۷/۱۸ با ثبت دو گل، باعث قهرمانی تیم مراکشی شد.

حالا او در آستانه‌ی ۲۸ سالگی‌اش، خاص‌ترین مرد فوتبال آسیا است. مهاجمی که در لیگ امارات، زیر سایه کوجی لابا هم تیمی توگویی خودش قرار گرفته‌است. اما اکنون با عملکردی بی‌نظیر، نام خود را از رقبایش جدا کرده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *