رسمی؛ تمدید قرار دو ستاره یوونتوس

تمدید قراداد دو ستاره یوونتوس رسما اعلام شد. آندره‌آ کامبیاسو و دانیله روگانی بازیکنان یوونتوس، قراردادهای خود را با این باشگاه ایتالیایی تمدید کردند.

رسمی؛ تمدید قرار دو ستاره یوونتوس

به گزارش  “ورزشی“، یوونتوس در این فصل عملکرد پرنوسانی در سری آ داشته‌است. این تیم در نهایت به مقام چهارم بسنده‌کرد. برخلاف سری آ ، یوونتوس در کوپا ایتالیا بهتر ظاهر شده‌است. این تیم با شکست دادن آتالانتا در فینال، به مقام قهرمانی رسید. اما یووه با اخراج آلگری و رو آوردن به گزینه‌هایی که مایل به ارائه فوتبال هجومی هستند، قصد دارد دوباره برای فصل بعد خیز بردارد. بانوی پیر سر در بازگشت به شکوه گذشته دارد. امروز مدیران یوونتوس با تمدید قرارداد دو تا از ستاره‌های خوبشان، نوید آینده درخشانی را به هواداران خودشان دادند.

رسمی؛ تمدید قرار دو ستاره یوونتوس

آندره کامبیاسو

آندره آ کامبیاسو به شدت مورد توجه استون ویلا قرار گرفته‌بود. تا جای که این تیم برای جذب او در تابستان امسال 40 میلیون یورو پیشنهاد داد. کامبیاسوی جوان و 24 ساله تا ژوئن 2029 در یوونتوس خواهد ماند. او در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته‌است. به همین خاطر قراردادش تمدید شد. کامبیاسو در 39 بازی برای یوونتوس 3 گل زد و 6 پاس گل داد.

دنیله روگانی

روگانی هم از زمان پیوستن به آکادمی جوانان یوونتوس در سال 2012، همواره در لیست باشگاه بوده‌است. روگانی که اکنون 29 سال سن دارد، تا ژوئن 2026 با بووه قرارداد دارد. او یکی از بازیکنان باتجربه یوونتوس است. به همین خاطر قرارداد او نیز تمدید شده‌است. روگانی در 17 بازی سری آ و کوپا ایتالیا برای یوونتوس 3 گل به ثمر رساند.

یوونتوس در واپسین هفته‌ی سری‌آ ایتالیا فردا مقابل مونزا صف‌آرایی می‌کند. این تیم صورت پیروزی می‌تواند بدون توجه به نتایج سایر تیم‌ها در جایگاه سوم جدول قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *