رسمی؛ جردن هندرسون به آژاکس پیوست

تنها پس از چندماه حضور در عربستان و پس از فسخ قرارداد با الاتفاق، جردن هندرسون به آژاکس پیوست.

جردن هندرسون به آژاکس پیوست

به گزارش وب سایت ورزشی، کاپیتان سابق لیورپول با کاهش دستمزد به آژاکس پیوست. حضور او در لیگ برتر عربستان تنها چند ماه به طول انجامید.

به دلیل مشکلات و ناراحتی‌های فراوان از زندگی در عربستان، او رسماً راه خود را از الاتفاق جدا کرد. هندرسون حالا تنها پس از چند ماه به دوران حضور خود در لیگ برتر عربستان سعودی با پیوستن به آژاکس با قراردادی دو سال و نیمه پایان داد.

هندرسون پیراهن شماره شش آژاکس را بر تن خواهد کرد، پیراهن معروفی که کلارنس سیدورف در دهه 1990 بر تن کرده بود.

جان وانت شیپ، سرمربی آژاکس در این باره توضیح داد: “ما یک هافبک باتجربه با ویژگی‌های رهبری می خواستیم. تا حدی به دلیل مصدومیت در تیم، ما به دنبال کسی بودیم که بتواند فورا وارد بازی شود. جردن هندرسون از این نوع بازیکنان است.”

ورود او به معنای پیشرفت بزرگی برای تیم ما است. هم در داخل زمین و هم در خارج از زمین، یک فوتبالیست با این کالیبر برای بسیاری از بازیکنان جوان ما مهم است. او یک ملی پوش انگلیسی و اسطوره لیورپول است. خوشحالم که او اینجاست و فکر می کنم برای باشگاه ما خیلی خوب است که او از امروز به بعد یک آژاکسی است.”

چرا هندرسون در عربستان نماند؟

چرا هندرسون در عربستان نماند؟

هندرسون زمانی که در تابستان به عربستان سعودی رفت، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. کاپیتان سابق لیورپول متهم به پول‌پرستی با نقل مکان به کشوری شد که در آن، به عنوان یکی از حامیان صریح LGBTQ+، همجنس‌گرایی جرم است.

در بیانیه لیگ برتر عربستان که عصر پنجشنبه منتشر شد، آمده است: «اف سی الاتفاق و جردن هندرسون امروز متقابل توافق کردند که قرارداد این بازیکن را با این باشگاه فسخ کنند. این تصمیم پس از یک نتیجه دوستانه در رابطه با این بازیکن است.»

خود هندرسون در مورد جدایی زودهنگام خود گفت: «می خواهم از باشگاه، هواداران و همه دست اندرکاران به خاطر این فرصت تشکر کنم و بهترین ها را برای آنها در ادامه فصل آرزو کنم. کارهای سخت زیادی در حال انجام است که مطمئنم در آینده نتیجه‌بخش خواهد بود.”

سامر المصحال، رئیس الاتفاق افزود: “ما همیشه به بازیکنان خود احترام می‌گذاریم. باشگاه و جردن معتقدند این تصمیم سریع، بدون تاخیر یا حواس پرتی بیشتر، هم به نفع کل باشگاه و هم برای جردن گرفته شده است.”

Pooria
19 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *