رسمی؛ داور بازی منچسترسیتی رئال مادرید مشخص شد

داور بازی منچسترسیتی رئال مادرید مشخص شد به طور رسمی اعلام شد. دانیله اورساتو، داور مشهور ایتالیایی، این دیدار را قضاوت می‌کند.

داور بازی منچسترسیتی رئال مادرید

به گزارش وبسایت “ورزشی“، منچسترسیتی و رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا 2024، در یکی از حساس‌ترین مسابقات این فصل خود و اروپا در ورزشگاه اتحاد در شهر منچستر روبه‌روی یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

یوفا دقایقی پیش اعلام کرد که اورساتو که یکی از بهترین داوران حال حاضر فوتبال اروپا به حساب می‌آید قرار است این دیدار را داوری می‌کند. به نظر می‌رسد که هر دو تیم از این انتخاب یوفا رضایت کافی را خواهند داشت.

شاگردان کارلو آنچلوتی خاطره بسیار خوبی از قضاوت اورساتو به ویژه در برابر سیتیزن‌ها دارند. صعود رئالی‌ها به فینال لیگ قهرمانان فصل 22-2021 که با پیروزی شگفت‌انگیز برابر سیتی در مسابقه برگشت و با دو گل رودریگو و بنزما در ثانیه‌ها پایانی و وقت اضافه به دست آمد. آن دیدار به قضاوت همین داور ایتالیایی انجام شده‌بود.

مسابقه رفت این دو تیم با نتیجه 3-3 مساوی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به اتمام رسید. حالا حساسیت این بازی به اوج خودش رسیده‌است. هر دو تیم وقت برای پیروزی پا به میدان می‌گذارند. شاید پیروزی در این بازی مهم‌ترین گام برای قهرمانی احتمالی هر یک از دو تیم باشد.

داور دیدار بارسلونا و پاریس سن ژرمن

داور دیدار بارسلونا و پاریس سن ژرمن

رقابت‌های دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سه‌شنبه با برگزاری دو دیدار حساس با میزبانی تیم‌های بارسلونا و دورتموند آغاز می‌‌شود. امروز یوفا اسامی داوران این دو مسابقه را به طور رسمی اعلام کرد.

بر این اساس دیدار دو تیم بارسلونا و پاریس‌سن‌ژرمن را ایستوان کواکس اهل رومانی در ورزشگاه مونتجویک قضاوت خواهد کرد. مارکو فریتس از آلمان نیز به‌عنوان داور VAR این دیدار برگزیده شده است. مسابقه رفت دو تیم با پیروزی 2-3 آبی اناری‌ها پایان یافت.

Pooria
15 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *