رسمی؛ سرمربی بعدی چلسی مشخص شد

قطعی: سرمربی بعدی چلسی مشخص شد. انزو مارسکا به عنوان سرمربی جدید چلسی از سوی مدیران باشگاه چلسی انتخاب شده‌است.

 سرمربی بعدی چلسی مشخص شد

به گزارش “ورزشی“، پوچتینو یک سال پیش هدایت چلسی را عهده‌دار شد.  علیرغم روزهای سخت و پرفراز و نشیبی که در این فصل پشت سرگذاشت، اما توانست آنها را به جایگاه ششم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برساند. با این که این جایگاه هنوز مطلوب چلسی نیست، اما قدری از بحران دور شدند.

با این حال، مدیران باشگاه و این سرمربی آرژانتینی به این نتیجه رسیدند باید قطع همکاری کنند. به همین خاطر، با پایان فصل، آنها اتمام همکاری خود را اعلام کردند. از آن زمان جستجو برای یافتن جانشین مناسب برای این مربی آرژانتینی آغاز شد.

ماموریت جانشین مناسب برای پوچ

ماموریت جانشین مناسب برای پوچ

نام مربیان و چهره‌های برجسته بسیاری در طول چند هفته اخیر در کنار نام باشگاه چلسی مطرح شده‌بود. اما در روزهای گذشته گفته می‌شد که مذاکرات با مارسکا در مراحل نهایی قرار داد. حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، خبر داده‌است که توافق نهایی با این مربی انجام شده‌است. بدین ترتیب مارسکا به زودی به طور رسمی به عنوان سرمربی چلسی معرفی خواهد شد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که تمامی مدارک از سوی هر دو طرف به صورت رسمی امضا شده‌است.. قرارداد این مربی با باشگاه چلسی تا سال ۲۰۲۹ ادامه خواهد یافت. لسترسیتی مبلغ ۱۰ میلیون یورو به عنوان غرامت فسخ قرارداد او دریافت خواهد کرد. چلسی امروز خبر سرمربی جدید خود را رسمی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *